SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROBLEM z początkami treningu Kick Boxingu

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3109

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1892 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11152
to samo mialem )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 161
noo ja miałam też to samo :P Bolało trochę ale minęło.. ale co trening wychodzę z inna kontuzja. Czy któryś z panów może mi powiedzieć jak zaradzić na ból palców ? miałam sparing z kolega i jeszcze nie mam własnych rękawic i zdaje się tamte są źle dobrane i co pewien czas któryś z palców bardzo boli tak bardziej wewnątrz dłoni.:P no i mięsień pomiedzy nadgarstkiem a łokciem. mniej wiecej w połowie. Jest lekko siny i twardy. No i boli:P jestem początkującą ;P i przepraszam, że tutaj pytam.

Biorąc~ napełniasz ręce,
dając~ napełniasz serce.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 19441 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94708
Asia, a zakładasz taśmy pod te rękawice? bo jak dobrze nie poobwijasz palców to w źle dobranych rękawicach możesz sobie powybijać palce
a do siniaków na przedramionach niestety w początkowej fazie przygody ze sportami walki musisz sie przyzyczaić

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 34575 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 195972
Używaj owijek, to podstawa.
I pamiętaj żeby uderzać kościami pięści, nawet w rękawicach, nie palcami. Rękawica nie zwalnia od poprawnego ułożenia pięści podczas uderzenia.

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie