SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki na mase 230zł

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1554

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15
Siemanko
Tak jak w temacie potrzebuje jakieś odżywki na masę mam 177cm wzrostu i 63kg wagi ćwiczę już od 2 miesięcy jakoś mi idzie ale przydało by mi się trochę przytyć ćwiczę 3 razy w tygodniu widzę moi koledzy mają jakieś tam odżywki ale nie chce po prostu brać to co oni wiadomo :) Możecie mi coś polecić dla początkującego nie chce tam czegoś na pompę, masówkę jakąś dobrą do 230zł... i jak ją stosować w dni treningowe i nietreningowe Dzięki nie bić :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30
Jak na mase, to tylko byś musial podbić kcal na +. Dobry gainer (jumbo, trec). Zdaj sobie sprawę, ze bardzo ciężko jest zrobic czystą masę. Musisz dostarczyć odpowiednią ilość B/T/W. Jedz dużo, kręć cardio, a suple nie będą Ci potrzebne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9051 Napisanych postów 82733 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699762
nie ćwiczysz już od dwóch miesięcy ,tylko dopiero od dwóch miesięcy
dieta + ewentualne uzupełnienie (np:odzywka typu gainer wg braków w diecie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15