SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy/odżywki na mase na start.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1000

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
Witam.
Chciałbym się Was zapytać jakie odżywki/suplementy polecacie na przyrost masy mięśniowej na początek. Chodzi mi przede wszystkim o opłacalność zakupu oraz efektywność. Do tej pory zakupiłem gainer Mass Up od Activlab, który średnio przypadł mi do gustu. Z tym, że były to głównie węgle. Teraz szukam czegoś bardziej białkowego tudzież jakieś dobrej kreatyny. Szczególnie jeśli chodzi o to drugie to jestem zielony w temacie dlatego liczę na pomoc.
Myślałem o białku Pure Whey od firmy Performance, ponieważ słyszałem, że jest wyjątkowo skuteczne i smaczne, ale troche odrzuca mnie bardzo wysoka cena.
Wzrost: 1,87m
Waga: około 75-77kg
Z góry dziękuje za rady typu "najpierw dieta" itp.
Liczę na szybką pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jadłeś mass up-a na przyrost masy mięśniowej? - Aha
Nie ma czegoś takiego jak "skuteczne białko" jeżeli oczekujesz po białku w prochu dodatkowych efektów to na początek radze ogarnąć podstawy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
Podstawy? To znaczy? Byłbym wdzięczny jeżeli mógłbyś rozwinąć co miałeś na myśli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 905 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9391