SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moje początki - program treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 575

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23
Witam!
Jako, że to mój pierwszy post to chciałbym wszystkich powitać
Z góry chciałbym powiedzieć, że dużo forum czytałem ale nie znalazłem kogoś kto miałby tak samą sytuację jak ja, więc zakładam nowy temat.

Mam 18 lat, 181 cm wzrostu i 103 kg wagi. A więc brzuszek jest 5 miesięcy chodziłem na siłkę ale nie wytrzymywałem kolejek bo było miliard osób i po 3 miesiącach przerwy zakupiłem własny sprzęt, mianowicie ławka (regulacja: prosta, skos, pion i pozycja pomiędzy skosem a pionem), stojaki, obciążenia i gryfy (prosty, łamany i gryfiki).
Co chciałbym osiągnąć? Zgubić tłuszcz (brzuch przede wszystkim) ale nie zamierzam być maluchem, chce mieć mięśnie
I teraz pytanie - moglibyście doradzić jakiś program treningowy? Nie chodzi mi o poszczególne ćwiczenia ale np.
1 dzien - klata, bic
2 dzien - plecy, tric itd.
No i chciałbym abyście poradzili mi jakie przerwy między seriami, ile powtórzeń, ile serii itp. Tak jak mówię, chce zgubić brzuch ale chce być koksem (może to brzmi jakoś dziecinnie ale chyba każdy wie o co chodzi)

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

PS. Posiadam jeszcze rowerek stacjonarny
PS2. Jeżeli uważacie, że dobrze byłoby zakupić jakieś odżywki (białko czy coś) to powiedźcie też co polecacie.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 103

Wzrost: 181

Cel treningowy: Zgubić tłuszcz i budowa mięśni

Staż treningowy na słowni: 5 miesięcy i 3 miesiące przerwy

Uprawiane inne sporty: rugby 3x w tygodniu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka regulowana (bez skosu dolnego), gryf prosty, gryf łamany, gryfiki i obciążenia

Dieta: brak konkretnej diety (nie chciałbym stosować sztywnej diety, wolałbym po prostu ograniczać konkretne rzeczy czy np. wyeliminować słodycze itd.)

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11227 Napisanych postów 119389 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1392812
To albo budujesz masę albo redukujesz, na raz się nie da wszystkiego to wymaga innego systemu odżywiania.
Na mase dieta z dodatnim bilansem
Trening FBW, ACT znajdziesz na forum lub split np. Plecy + biceps, Kalta + triceps, barki + nogi.
jak chcesz się wyrzeźbić czyli (stracić tkanke tłuszczową) to do powyższego treningu dieta z ujemnym bilasem i dodajesz aeroby. Ile serii i powtórzeń jak i długośc przerw to sprawa indywidualna każdego.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23
A lepszym rozwiązaniem (przy moich parametrach) jest najpierw zrobić redukcje a potem budować masę mięśniową czy na odwrót? No jednak troszkę masy to ja mam, tylko że to w większości tłuszcz
Nie chce rzeźbić i robić masy na raz ;) wiadomo, że wszystko trzeba rozłożyć w czasie

Zmieniony przez - Sen-sei w dniu 2011-05-25 22:42:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11227 Napisanych postów 119389 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1392812
Gub tłuszczyk.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile daje pompa

Następny temat

mam 2 pytania które pomogą mi ułożyć plan

Fruzelina