SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Makroskładniki w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1680
Zapoznałem się z tym artykułem. A możecie polecić jakieś artykuły ew. książki które przydadzą się w ułożeniu takiej diety ? jestem laikiem w tym i ten 1 dzień co wysłałem z żywienia to po prostu takie jedzenie na spontatnie tego co mamy w marketach. Chce zmodyfikować swoją dietę tak aby była dobra pode mnie. A co to są wymagania ustrojowe ? Niektórzy mówią kaloria to kaloria, naoglądałem się filmów na necie BigMajka i wielu innych i żyłem w przeświadczeniu że biało to białko nie ważne skąd pozyskane, sądziłem że liczy się tylko makro w diecie i wystarczy jeść tak aby je zbilansować. Nie jestem dietetykiem, nie znam się, zapytałem na forum. Liczę na konstruktywne odpowiedzi a nie same szydercze posty. To byl 1 z pierwszych dni w których postanowiłem za wszelką cenę wyrównać makroskładniki. Pozdrawiam.
Jak sam nie podołam jestem skłonny wykupić jakąś dietę od kogoś kto się na tym zna ale na razie chcę spróbować sam zasięgnać informacji i ułożyć sobie taką dietę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6267 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754787
Skoro się zapoznałeś, to ułóż rozpiskę według zaleceń w artykule a nie na spontanie. Jeżeli nie wiesz jakie źródła składników odżywczych powinny znaleźć się w artykule, to zapraszam tutaj:

https://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
https://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
https://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert