SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój Trening prosze o opinie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1824

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8170
no planik mi sie podoba , małe update'y ale tylko takie malutkie i będzie już ideał ;

poniedziałek :
klatka + triceps
*Wyciskanie sztangi w leżeniu naławce poziomej 8/6/4/2
*Wyciskanie sztangielek w leżeniu naławce skośnej 8/6/4/2
*Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej 15/12/10/8
*Wyciskanie "francuskie" sztangi w leżeniu 10/8/6

środa :
plecy + biceps
*podciaganie na drążku do klatki 4 serie na max
*wiosłowanie sztangi leżac na ławce [ opis w atlasie ] 12/10/8/6/4/2
*uginanie sztangi stojac 8/6/4/2
*ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 12/10/8/6

barki + nogi
*wyciskanie za głowy [ kategorycznie z oparciem ] 12/10/8/6/4
*podciaganie sztangi wzdłuż tułowia 15/12/10/8
*wypuchanie nóg na suwnicy 15/12/10/8/6/4
*unoszenie lydek ze sztanga na kolanach siedząc 15/12/10/8

no i tak było by git - poprawki wprowadziłem tez z myslą o skoliozie i nieobciążaniu kręgosłupa więc polecałbym sie do nich zastosować , teraz czy masa czy siła - powiem ci że ten trening jest i na siłę i trochę na masę - ale ja wyznaje taka jedną zasadę jesli chodzi o trening - buduj siłe , masa sama przyjdzie -- daltego ja bym polecił ci robic ten trening dopóki bedziesz widział jakiekolwiek efekty , jak juz przestanie skutkowac to mała zmiana [ powiedzmy ćwiczeń na grupe , albo kolejności istniejacych - bezm zmiany zakresu powtórzeń ] i też będzie dobrze

takie moje zdanie

jakby co to pytaj

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8502
Spoko wielekie dzieki za pomoc , mam jeszcze pytanko co sadzisz o cwiczeniu jednego tygodnia sila a nestepny masa potem tydzien sily i tydzien masy ... wtedy by sie to jakos tak rowno rozlozylo , mozna by spóbować czy to zły pomysł ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8170
no to nie za bardzo pomysł bo żeby robic postępy to musisz zachowac jakiś wyznacznik - albo w postaci liczby powtórzeń zwiekszanej z tygodnia na tydzień , albo obciążenia - a taki spoósb spowoduje zbyt dużą dezoriętacje organizmu
zostań przy jednym jakiś czas a potem zmień , pamiętaj ze żeby jakiś ploan działał to musisz dać mu trochę czasu

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8502
No wiec mineły juz ponad trzy miechy na tym treningu , ostatnio jakbym stanol w miejscu a nawet troche gorzej : ) ,
Niewiem czy mam teraz zmieniec cwiczenia ( jak zmienic to na jakie ) czy wejść na trenig masowy na pewien czas ( jesli tak to na jak długo mniej wiecej)
Prosze o rady , w szczegolnosc the red devila
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8170
już służę pomocą

oki , więc tak
musisz być bardziej dokładny w swoim opisie , co dokładnie staneło , co nie idzie [ siła , czy masa itd. ] , z jaką grupą masz problem [ jak poprzednio , chodzi o rozwój siły czy masy czy może jeszcze coś innego ]
jakie postępy i w czym największe [ siła i masa ]
czy ten plan który widnieje wyżej wykonywałeś tak jak jest napisany czy coś zmieniałeś ?????
z jakimi ćwiczeniami czjesz się dobrze i chciałbyś je dalej robić a które zaczynają ci niepasować i nie widzisz w nich postępów ?
poprostu wszystko co zaobserwowałeś , zarówno na plus jak i na minus

odpowiedz na pytania to napewno coś się ułoży

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8502
No wiec sila stanela w miejscu od okolo 2-3 tygodni w bicepsie tricepsie(to nawet przez 4 tygodnie) i klatce , 3 tygodnie temu zaczynalem robic serie 8x na plaskiej od 55kg a teraz mialem z tym wielki problem ledwo 7 wydarlem i przy ostatniej serii doszedlem jedynie do 60 kilo co(w czesniej 63) , ogolnie ciesze sie z tego treningu bo sila na klatce zwiekszyla mi sie okolo 8kg bicepsow 5kg sila barkow ok. 4-5kg przy wyciskaniu za glowy a i masa w bicepsie zwiekszyla sie z 33,5 do 35 bez dwoch milimetrow w klatce 3cm a przytylem (dokladnie niewiem poniewaz wczesniejsza waga byla zepsuta ale zaczynalem warzyc sie na nowej od 65kg a teraz warze ponad 72
W treningu niezmienilem nic procz tego ze wypadek nieuniemozliwil mi cwiczenie noig na dluszy okres
Przypomniales jeszcze sobie ze chetnie zmienil bym cwiczenie tricepsow poniewaz boli mnie bardzo przedramie przy tym cwiczeniu ogolnie niejestem zadowolony ze swoich tricepsow
Mysle ze o niczym niezapomnialem z gory wielkie dzieki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8170
już jestem , sorki że tak późno ale uczelnia itd.

więc tak , ze względu na fakt że teraz program był ułożony , można tak powiedzieć , czysto siłowy to poleciłbym lekko zmienić priorytet na badziej masowy - choć również niezaniedbujący siły
w ten sposób :


poniedziałek :
klatka + triceps
*Wyciskanie sztangielek w leżeniu naławce poziomej 8/6/4/2
*Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej 15/12/10/8
*Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej 8/6/4/2
*Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie w leżeniu na ławce płaskiej 10/8/6
--- może się stać że ciężary stosowany w wyciskaniach będzie ciut mniejszy ale nie martw się bo za to sztangielki na płaskiej pozwolą ci rozwinąć stabilizatory , tak ważne przy wyciskaniu , a część zarówno siłową jak i masową przejmie tu wyciskanie wąsko - także na triceps , bardzo dobrze masa przy nim idzie i wspomaga wyciskanie


środa :
plecy + biceps
*wiosłowanie sztangi leżac na ławce [ opis w atlasie ] 12/10/8/6/4/2
*martwy ciąg 8/6/4/2
*uginanie sztangi stojac 12/10/8/6
*ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 8/6/4/2

barki + nogi
*unoszenie sztangielek na boki siedząc 15/12/10/8
*wyciskanie za głowy [ kategorycznie z oparciem ] 12/10/8/6/4
*wypuchanie nóg na suwnicy 15/12/10/8/6/4
*unoszenie lydek ze sztanga na kolanach siedząc 15/12/10/8

tyle poleciłbym zmian w planie i jeśli po wypadku już się wykurowałeś to radziłbym zacząć ćwiczyć nogi , na początku na maszynach - tak jak w planie a z czasem ze sztangą i wolnymi ciężarami -- wielu może wydać się to dziwne albo śmieszne ale jest faktem to że jeśli pragniesz prawdziwych postępów [ zarówno siłowych jak i masowych to powinieneś ćwiczyć duże grupy mięśniowe [ takie jak nogi , plecy i inne ] przy pomocy złożonyc i ciężkich ćwiczeń [ jak przysiady ze sztangą , martwe ciągi itp. ]

jakby co to pytaj

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 299 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8502
*uginanie sztangi stojac 12/10/8/6
*ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 8/6/4/2
Napewno tak ? a nie
*uginanie sztangi stojac 8/6/4/2
*ugnanie ramion sztangielak uchwytem mlotkowym 12/10/8/6
Nparawde wielkie dzieki za pomoc jak tylko bede mial obona to ci dam soga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8170
no własnie sorki , miało być tak :

*ugnanie ramion sztangielek na przemian z supinacją [ uchwyt normalny ] 8/6/4/2
*uginanie sztangi stojac 12/10/8/6

w ten sposób

niech ci służy

powodzenia

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bary

Następny temat

plan treningu

Dzem