SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna, jaka?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1231

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 203 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1562
Witajcie! :)

Czytałem ostatnio, że są różne rodzaje krety, monohydrant i jabłczan mnie zaciekawiły najbardziej. Możecie mi coś więcej na ten temat powiedzieć? Interesuje mnie kupno kreatyny ale nie mam pojęcia jakie wybrać i czy jak przestanę brać to czy bedę miał jakieś spadki. Ćwiczę na siłowni od 1,5 roku już i uważam, ze to najlepszy czas żeby zabrać się za kretę :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 425 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 20165
Cykl rób 8-12tyg. A jak wrzucasz Białko po treningu to według mnie bez sensu jeszcze dorzucać BCAA, no chyba że masz za dużo hajsu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 22991 Wiek 12 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 173464
Wszystko to znajdziesz w wyszukiwarce, było wyjaśniane setki razy, odrobinę samodzielności.

"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 203 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1562
Ok, poczytałem, dzięki.
Moje pytanie, czy na początek lepiej mono czy jabłczan? Czytałem na innych forach żeby na jako pierwsze stosować mono, czy to prawda? i wgl. czym się różnią te dwie kreatyny? Słyszałem, że po jabłczanie nie ma spadku jak sie go odstawi, a o po mono jest.