SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kompulsowiczka chce schudnąć. _ Czy ktoś się podejmie?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4138

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

kobieta

Waga

54

Wzrost

159

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

ćwiczę 5 razy w tygodniu od około 2 lat, są to głównie ćwiczenia aerobowe( rowerek/ stepper 40 minut dziennie, hula -60 minut dziennie). Wstaję o godzinie 8-9, a kładę się spać około 23. Nie pracuję, większość czasu w ciągu dnia spędzam w domu.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Ćwiczę od ponad 2 lat, ale ze względu na kompulsy nie było żadnego rezultatu. 5 razy w tygodniu ćwiczę aerobowo po 40 minut- rowerek/ stepper oraz 5 razy w tygodniu hula hop - 60 minut. Mam możliwość uczęszczania na siłownię.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

2 lata temu dieta 1000 kcal, skutek - 10 kg i popadnięcie w zaburzenia odżywiania...po których wszystko wrociło | Obecnie staram się schudnąć na diecie mż z ograniczeniem kaloryczności do 1500. Mam zdrowe nawyki żywieniowe.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowa

Stosowana lub planowana suplementacja

nie stosuje i nie planuje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 369 Napisanych postów 8676 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 130653
co tu odchudzać???? tu trza budować !!!!

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 379
Tak wyglądałam jeszcze w maju i do tego chcę powrócić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 18 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 283202
Teraz jesteś chudsza czy grubsza?