SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kompulsowiczka chce schudnąć. _ Czy ktoś się podejmie?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4123

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

kobieta

Waga

54

Wzrost

159

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

ćwiczę 5 razy w tygodniu od około 2 lat, są to głównie ćwiczenia aerobowe( rowerek/ stepper 40 minut dziennie, hula -60 minut dziennie). Wstaję o godzinie 8-9, a kładę się spać około 23. Nie pracuję, większość czasu w ciągu dnia spędzam w domu.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Ćwiczę od ponad 2 lat, ale ze względu na kompulsy nie było żadnego rezultatu. 5 razy w tygodniu ćwiczę aerobowo po 40 minut- rowerek/ stepper oraz 5 razy w tygodniu hula hop - 60 minut. Mam możliwość uczęszczania na siłownię.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

2 lata temu dieta 1000 kcal, skutek - 10 kg i popadnięcie w zaburzenia odżywiania...po których wszystko wrociło | Obecnie staram się schudnąć na diecie mż z ograniczeniem kaloryczności do 1500. Mam zdrowe nawyki żywieniowe.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

zdrowa

Stosowana lub planowana suplementacja

nie stosuje i nie planuje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 379
Witajcie;)