SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki plan treningowy? Poprawa sylwetki.

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 199

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 28 lat Na forum 36 dni Przeczytanych tematów 18
Mężczyna, 28 lat
Wzrost: 181 cm
Waga: 75 Kg

Witajcie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad sposobem poprawy sylwetki. Głównym celem jest pozbycie się niewielkiego (ale jednak) brzucha i zwiększenie objętości klatki piersiowej, barków, ramion, nóg. Jednym słowem - odwrócenie proporcji. Jeśli chodzi o treningi to przyznam, że jestem zielony, ale sporo poczytałem i najbardziej rozsądny w moim przypadku wydaje się być FBW w połączeniu z aktywnością typu basen, rower. Wydaje mi się tez, że aby osiągnąć cel muszę trochę zwiększyć masę, bo 75 kg to jednak trochę mało. Poniżej plan treningowy z którego mam zamiar korzystać dodając do tego dietę na przyrost masy. Do dyspozycji mam hantle. Chcę ćwiczyć w domu. Co myślicie?

A

Przysiady z hantlami 4x10
Wyciskanie hantli – ławka pozioma 4x10
Podciąganie hantla w opadzie tułowia 4x10
Uginanie ramion stojąc 3x10
Wyciskanie „francuskie” hantla 3x10
Brzuch

B

Przysiady z hantlami 4x10
Martwy ciąg 4x10
Wyciskanie hantli siedząc 3x10
Wspięcia na palcach stopy z hantlami 3x20
Szrugsy z hantlami 3x15
Brzuch

C

Przysiady wykroczne z hantlami 4x10
Wyciskanie hantli – ławka 4x10
Podciąganie hantli w opadzie 4x10
Uginanie ramion stojąc 3x10
Wyciskanie „francuskie” hantli leżąc 3x10
Brzuch
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
jak masz brzuch to raczej redukcja a nie masa, bo mzoesz się zapuścić jeszcze bardziej.

Skupiłbym się na innych cwiczeniach niz szrugsy czył trening łydek.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy - 15 latek

Zestaw 1