SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - 15 latek

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 230

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 41 dni Przeczytanych tematów 29
Witam wszystkich. Chciałbym się Was poradzić odnośnie układania planu treningowego. Przytoczę przykładowy, powiedzcie, co o nim myślicie:

*1 dzień
Brzuch i triceps
Spięcia brzucha 20pow * 4serie
Unoszenie nóg leżąc 15pow* 2 serie
Scyzoryki 15 pow* 2 serie

Arnoldki hantlą 4kg - 20 pow*2serie na rękę
Arnoldki hantlą 5kg - 15 i 12pow po serii na rękę
Pompki tyłem ob łóżko/ławkę 10pow*2serie

*2 dzień
Biceps i barki
Uginanie przedramienia z hantlą 5kg - 15pow*2 serie na rękę
Uginanie przedramienia z hantlą 7kg - 12pow*2 serie na rękę
Uginanie przedramienia z hantlą 9kg - 10pow seria na rękę

Podnoszenie hantli 4kg nad głowę stojąc 14pow*3 serie
Wymachy hantli przed siebie (Jakby kogoś nap*****lać) 4kg - 20 pow*2 serie
Przekładanie hantli nad głową z jednego barku na drugi 9kg 14pow*2 serie

*3 dzień
Nogi
Przysiady ze zmiennym obciążeniem

Z góry dziękuję za odpowiedź. Cały trening przeprowadzam w domu. Napisałem 3 przykładowe dni. Zależy mi aby każdą partię ćwiczyć 2 razy w tygodniu. Ze sprzętu mam - kilka hantli 4kg; hantlę ze zmiennym ładunkiem (2,4,5,7,9kg), skakankę, gumę z oporem do 15kg.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 163 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1413
Czy robiłeś już wcześniej jakieś ćwiczenia? Jak często masz zamiar ćwiczyć? Jaki jest Twój cel?
Tak na pierwszy rzut oka to bardzo słabo ten Twój plan wygląda.
Polecam Ci zajrzeć najpierw tutaj i troszeczkę poczytać
https://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html
a następnie spróbować samodzielnie ułożyć plan w oparciu o zdobytą wiedzę i o poniższe ćwiczenia
https://www.sfd.pl/DOMOWY_ATLAS_ĆWICZEŃ-t946176.html
Wtedy wklej go tutaj i myślę, że już będzie lepiej :) Pamiętaj, że wiedza którą w taki sposób zdobędziesz zaprocentuje Ci w przyszłości

" W poglądach różnica, każdy świat widzi inaczej ... "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10247 Napisanych postów 116979 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381282
wyrywkowego planu się nie da ocenić, na nogi coś więcej robisz czy tylko przysiady, połączenie brzucha i tricepsa nie ma sensu.

W domowych warunkach najlepiej się sprawdzi FBW bo robić na nogi tylko siady to szkoda dnia

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena mojego planu FBW w dwóch wariantach.

Zestaw 1