SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak spalić tłuszczyk z brzucha przy pomocy suplementów

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1845

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 126
Jak w temacie proszę o pomoc w wyborze. Jakby coś to jestem świeżynką dlatego proszę mnie nie banować tylko wyjaśniać. Nie znam się na suplementach zawsze byłam daleka od brania jakichkolwiek specyfików ale teraz będę czegoś potrzebowała do spalenia tłuszczyku z brzuszka. 2 razy w tyg fitness (tbc,płaski brzuch)4-5 razy bieganie 40-50 min. Niestety na tylko tyle czasu wolnego mogę sobie pozwolić. Dieta...jakby to powiedzieć...zwykła MŻ. Problem polega na tym, że muszę mocno ograniczyć na ok 3 mies wysiłek fizyczny a chcę się pozbyć tego tłuszczyku. Kupiłam l-karnityne OLIMP 1500. Czy to wystarczy? czy jest jeszcze coś co może mi pomóc i nie ma skutków ubocznych jak np. brak snu czy wzmożone łaknienie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 401 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1940
może spróbuj znaleźć jakąś gotową dietę ustaloną na redukcję z minusowym bilansem kalorycznym, a co do suplementów to polecam Thermo stim Olimp, słyszałem że jest godne polecenia cena to ok. 35zł za 60 kapsułek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 173 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2452
slabe te olimpowskie thermo speedy stimy, lepiej scorch mana kupic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący