SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak schudnąć kilkanaście kilogramów?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1037

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

mężczyzna

Waga

95

Wzrost

177

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Wstaje o 7 rano, szkołę kończe około 16, idę spać o 22-23.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Ćwiczę na rowerku stacjonarnym, od 2 lat trenuje na worku treningowym, teraz zamierzam się zapisać na boks.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Jem wszystko, najczęsciej niezdrowe rzeczy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10
Cześć mam 16 lat i ważę 95 kg przy wzroście 177 cm, jak schudnąć chciałbym ważyć 80 kg. Czy w miesiąc by mi się to udało? Jadł bym same zdrowe rzeczy, zapisał bym się na boks i ćwiczył codziennie.
Moglibyście mi podać jakąś diete i zestaw ćwiczeń? Z góry dzięki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 457 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6428
15kg w miesiąc - pewnie, że można ale czy to będzie zdrowe?
poczytaj najpierw https://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html i sam spróbuj coś ułożyć.

Najpotężniejszy jest ten, kto panuje nad sobą

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 286 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7946