SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak myślicie to dobry trening ??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1718

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 748
Mam 18 lat, zacząłem trenować, niestety do najbliższej siłowni mam 28km więc zabardzo nie mogę uczeszczać :)
Ale trenuje w domu, mam sztange max ciężar 25kg i 2 hantle po 10kg.
W treningu głównie chodzi mi o siłe i wyrzeżbienie klaty. Klate trenuje 2 razy w tygodiu w soboty i srody, a bicepsy i tri.. w reszte dni.
Jestem początkujący, i mam pytanie czy mugłby mi ktoś pomuc ułożyć dobry plan treningu na siłe ?? Odżywek na mase nie potrzebuje bo waże 91kg na 178
(Przypominam, że posiadam jedynie sztange i hantle).

Mam 16 lat, o zaczynam zabawę z kulturystyką.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 748
Aha, a można np. przez 3-4 miechy (do lata) robić plan na spalenie tłuszczyku na klacie i wyrzeżbienie jej.(Mam na myśli trening na rzezbę). A w wakacje walić trening na siłe.
I kolejne pytanie czy można robić mieszanke np.
Klate wale na rzezbe, a nogi na siłe.

Mam 16 lat, o zaczynam zabawę z kulturystyką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 687 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 8759
a ławeczki masz?

Impossible is nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 748
Mam ławeczke poziomą, only :(

Mam 16 lat, o zaczynam zabawę z kulturystyką.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie