SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JESTEM ZIELONY"POMOCY !!!!"

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1097

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62
eloo cwicze niecaly miesiac , i posiadam Creatine micronized 500g - DYMATIZE, o raz HMB 200kps - Hi Tec Nutrition... Mam Prośbę,,, jak łaczyć oba te suplementy, aby uzyskać jak najlepsze efekty??? jak powinienem je dawkować???
chodzi mi rowniez oto czy dzieki nim uzyskam odpowiednia mase poniewaz mam 175cm oraz 63kg i strasznie trudno jes mi przybrac mase ... Moze powinienem zakupic jakes bialko??? prosze o odpowiedz :):):)

Elo.ziomki

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 890 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 40179
na kreatyne i hmb zdecydowanie za wczesnie, ułóz diete z dodatnim bilansem kalorycznym, jesli beda braki uzuplenij je odzywkami ( choc mysle, ze narazie wystarczy dieta), wazac tyle nie problem dostarczac bialako, ww z diety.

http://www.sfd.pl/temat266261/ - Cyber Test - GASPARI NUTRITION

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2685 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 96609
Zapewne jest tylko jedna przyczyna dla której nie możesz nabrac masy...DIETA! Także za nim weźmiesz się za te suple ułóż diete. A co do dawkowania https://www.sfd.pl/search.asp 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 1971 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9219
Tj. przedmówcy.
Chłopie przy takim starzu treningowym, najlepiej skup się na diecie i treningu.