SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

JAKA SZTUKE WALKI ZACZAC TRENOWAC?

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. :) Jestem amatorem jesli chodzi o walke a moje marzenia sa wysokie. Chodzi o to ze mam dopiero/az 19 lat skonczone i nadal nie umiem sie bic => moze i drzemie we mnie jakis "talenciq" to nazwijmy, ale pewnosc siebie moze mnie gubic. Jak juz pisalem mam 19 lat, niestety zaledwie 60kg wagi przy 175cm wzrostu i mieszkam w Szczecinie. Co tu duzo gadac - moja postawa jest taka, ze nie nowoscia jest ze potrafi mnie ktos zaczepic, no bo przeciesh jak ja wygladam - i tu pojawia sie problem. Chce zaczac trenowac jakas sztuke walki aby moc stawic czola przeciwnikom i teraz pytanie: przy mojej postawie jaka sztuka walki bedzie najlepsza? Szybki jestem, refleks mam, nad zwinnoscia musialbym troszke popracowac, ale tez nie jest najgorzej. Brakuje mi jedynie techniki ciosow itp. dlatego pytam o porade - z gory dzieki za wszystkie posty!! Mile widziana fachowa "pomoc" :):):)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 816
Zgadzam sie z toba knife w stu procentach bo na prawde rozrypac trzech gosci samemu to trzeba byc przegosciem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2204
radziłbym jakieś lekkie sztuki walki a zarazem skuteczne np. ju jitsu , karate .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert