SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ilość makroskładników w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 977

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
Witam mam takie pytanie w kwestii budowy czystej masy mięśniowej. Moja obecna waga to 77 kg. Zapotrzebowanie na makro wygląda następująco: ilość węglowodanów 234 g, ilość białka: 176 g, ilość tłuszczy: 78 g. Zapotrzebowanie na kalorie: 2341. Prosiłbym o podpowiedź jak rozłożyć węglowodany przed i po treningu ile dać tych węglowodanów, białek przed i po treningu. Będę wdzięczny za radę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1417 Napisanych postów 28063 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 256237
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Jak Popuri, aczkolwiek najlepiej byłoby gdybyś wrzucił swoją dietę do podglądu w formie potreningu.pl.
Relewantny jest dostatek minimum dwudziestu gram jakościowego białka na posiłek.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-09-12 15:05:19

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
najpierw muszę ją skomponować co nie jest takie proste
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Wstaw swoją propozycję - pomożemy Ci ewentualnie skorygować ten model żywienia.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32624
Wg mnie rowniez bez znaczenia tylko warto by mimo wszystko z puli rozkladanych wegli bylo ich wiecej po treningu lub 50/50. Druga strona medalu jest to jakich zrodel wegli uzyjesz przed a jakich po treningu

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
77 kg x 24 = 1848 podstawowa przemiana materii
1848 x 1,1 = 2033 kcal masa dodajemy +300

Rozkład makroskładników masa
50 % z węglowodanów : 2033: 2= 1016 kcal z węglowodanów
30% z białka: 2033x 0,3= 610 kcal z białek
20% z tłuszczy: 2033x 0,2= 407 kcal z tłuszczy
1016 : 4= 254 g liczba węglowodanów na dzień
610 : 4 = 152 g liczba białka w ciągu dnia
407: 9 = 45 g liczba tłuszczy w ciągu dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 56771 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612857
Wyliczy zapotrzebowanie sensownym wzorem. Ten użyty przez Ciebie nie jest zbyt wiele warty. makroskładniki licz w g/kg masy ciała a nie w %. Poza tym określasz zalecane ilości białka i tłuszczów, ok 2g/kg masy ciała i min. 1g/kg masy ciała a węglowodany do tego dobierasz a nie odwrotnie.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-09-13 09:13:13

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Możesz użyć wzoru powyżej, aczkolwiek makro dobieraj pod siebie.
Czyli tak jak Domer napisał B:2g/kg T:1-1.5g W:4-8g/kg ( czyli reszta ).

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 232
To co napisałem czyli zapotrzebowanie liczone procentowo znalazłem na fimiku warszawski koks więc ciężko stwierdzić od razu że jest to złe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516266
Generalnie 45g tłuszczy to dosyć mało, biorąc pod uwagę Twoje warunki fizyczne. Tłuszcz to integralny element w naszej diecie. Zbyt niskie spożycie lipidów ( poniżej 20% ) może spowodować spadek testosteronu oraz utrudnić pokrycie zapotrzebowania na witaminy rozpuszczalne w tłuszczach, czyli A,D,E i K jak i również niezbędne nasycone kwasy tłuszczowe dla organizmu. To nie wszystko oczywiście.

Nie sugeruj się każdym filmikiem zobaczonym na YouTube.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-09-13 13:07:28

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nietypowa redukcja w miesiąc

Następny temat

Parę pytań dotycząca żywności