SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ilość makroskładników w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 949

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

M

Cel

Redukcja 4kg/m

Waga

94

Wzrost

187

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Brak (105 w pasie)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa siedząca

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

4x: Siłownia FBW 60min, Bieżnia delikatne interwały 15min + 10 min normalnego biegu /tyg

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Normalny tryb żywienia + Fasty, piwa, dużo wódki

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bez Zastrzeżeń

Stosowana lub planowana suplementacja

ew. Białko, Spalacz od 2-3 miesiąca
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 183
Witam!

Obliczyłem zapotrzebowanie kcal zgodnie z TDEE - 2800kcal
Redukcja -500

Dieta 2300kcal


Postawiłem na zbilansowaną dietę bez skrajności co do makrosów wedle zaleceń Michała Karmowskiego tj 170B, 180W, 100T

Mam jedynie problem z rozplanowaniem ich w ciągu dnia, będę jadł 5 posiłków.
Czy jeśli rozpiszę makrosy na posiłki jak poniżej będzie ok?

B/W/T
1: 34, 45, 20
2: 34, 45, 20
3: 34, 45, 20
trening
4: 34, 45, 20
5: 34, 0, 20

1 Posiłek owsianka na wodzie, dopełniony białkami jaj/odżywką oliwą/orzechami/żółtkami
2 Pumpernikiel, wołowina/pierś/ryba, oliwa/orzechy/awokado
3 pierś, ryż basmati/kasza gryczana, oliwa
4 pierś, owoc, ryż basmati/kasza gryczana, oliwa
5 twaróg chódy, oliwa/orzechy/avokado

+ dodatkowo brokuł/kalafior/zielona fasolka do posiłków 2,3,4 żeby się nie zakwasić zbytnio :D

Co myślicie o takiej diecie?
Posiłek potreningowy 4 rozbijał bym delikatnie w czacie po treningu owoc-> po 20min większa część węgli i mniejsza białka -> 40 min reszta węgli i białka

DZIEKI I POZDRO!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
nie ma znaczenia jak rozłożysz makro w ciągu dnia na poszczególne posiłki. poza tym szkielet diety jest bardzo "klasyczny" i monotonny. zamieniaj piers na rozne miesa i ryby- zwłaszcza tłuste, możesz włączyć ziemniaki. posiłek potreningowy może być zjedzony w calosci w domu, bez jakiegokolwiek rozdzielania. bezpośrednio po treningu nie trzeba od razu jesc

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3784 Napisanych postów 63104 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 679071
Skup się na obwodach i wyglądzie sylwetki a nie na tym by zrzucać 4kg misięcznie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Poza tym co zostało napisane wyżej, nie musisz wchodzić w przestarzały mit jadania twarogu na noc. Jedz w szeroko pojętej normie wedle uznania ( ryby/jaja/mięso) w posiłku przed snem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 887 Napisanych postów 11102 Wiek 262 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188507
Skorzystaj z tematów podwieszonych tz. wylicz zapotrzebowanie:http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html a następnie po obliczeniu ułóż jadłospis wrzucając go w takiej formie :http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 183
Kocio, Domer, Duer - Dzięki za odpowiedzi!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 183
Kocio pomysle wiec zeby troche wegli zlozonych wrzucac na wieczor - troche lepiej mi sie sypia
Domor Jestem swiadom co masz na mysli masz racje, cos tam juz sobie cwiczę delikatnie na silowni od miesiaca i pas zlecial a waga w gore i mimo to wizualnie na duzy plus :)

Dudde co myslisz Ty i Inni o calkowitym wyeliminowaniu z diety twarogu?? np odżywka białkowa na noc ? (izolat serwatki mam)
Jaki spalacz byście polecili? Thermo Speed?
Jest jakis sprawdzony spalacz na rynku ktory nie jest oparty głownie o coffeine?





Zmieniony przez - Majk777 w dniu 2015-12-31 13:52:52

Zmieniony przez - Majk777 w dniu 2015-12-31 13:53:23

Zmieniony przez - Majk777 w dniu 2015-12-31 13:55:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3784 Napisanych postów 63104 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 679071
Zależy jaki jest powód eliminacji twarogu. Jeżeli zdrowotny to jak najbardziej. Inaczej nie widzę konieczności.

Nie ma nic ciekawego. Ew. prozdrowotne, np omega 3.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Miałem na myśli żebyś był elastyczny w dobieraniu swoich składników odżywczych.
Nie trzeba eliminować twarogu jak to Domer napisał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 887 Napisanych postów 11102 Wiek 262 dni Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188507
Nabiał też jest przydatny w diecie sprawdź np. ile taka mozzarella ma wapnia , także nie musisz eliminować a mądrze umieścić w diecie.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę

Następny temat

Dieta do oceny - 84kg - masa

Wheyvita