SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HST do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2095

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
Witam, jest to mój pierwszy HST więc proszę o wyrozumiałość.
Mój poprzedni plan to FBW z elementami dynamicznymi ( ze względu na treningi kickboxingu ). Wynik w trójboju ponad 300 kg.

Będę trenował 3 razy w tygodniu, wtorek, czwartek, sobota.

Klatka: Wyciskanie leżąc (2), rozpiętki(2)
Plecy: Martwy ciąg(2), podciąganie podchwytem(2)
Nogi: Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu(2), wspinanie na palce(2)
Barki: Wyciskanie sztangi sprzed głowy(2), unoszenie bokiem w górę(1)
Biceps: Uginanie ramion podchwytem(1)
Triceps: Wyciskanie francuskie (jeszcze nie wiem jakie)(1)
Brzuch: Spięcia(1)

Liczby w nawiasach to serię na trening. Jest tu gdzieś błąd?

Planuję robić 2x w tygodniu aeroby, mogę wtedy robić brzuch?



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: ~72kg

Wzrost: ~174cm

Cel treningowy: Będę redukował aktualnie

Staż treningowy na słowni: Powyżej 20 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Czasem piłka nożna, jazd na rowerze

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka prosta, gryf prosty / łamany, hantelki, drążek

Dieta: Na pewno będzie ona w celu redukcji

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak

Pozdro ;)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
( ze względu na treningi kickboxingu )- już nie trenujesz

cieżary jakich używasz w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)???

Cel treningowy : Będę redukował aktualnie - redukcja napewno waga 72kg wzrost 174 cm ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44005
rozumiem że to przed przecinkiem to trening A a po przecinku trening B? jezeli wszystko chcesz dac na jednym treningu a operujesz w miare duzymi ciezarami to raz nie dasz rady, dwa trening bedzie bardzo dlugi

jezeli chcesz to rozbic na trening A i B to proponuje

a: przysiady ze sztangą, WL skos dodatni, wioslowanie sztanga, military press
b: MC, WL skos dodatni, podciąganie, military press(ew unoszenie sztangielek bokiem)

taki zestaw w zupelnosci wystarczy. 2 tyg 15 pow po 2 serie, potem 2 tyg 10pow po 2 serie, nastepnie 2 tyg 5pow po 3 serie. nie zapomnij obliczyc maxow dla 15,10 i 5 pow. ale chyba ogolne zasady treningu hst znasz wiec nie bede sie rozpisywal o progresji ciezaru itd

rece mozesz dorzucic od tygodnia z 10pow 1-2 serie i od tyg z 5 pow 2 serie. jezeli nie mozesz robic wl na dodatnim to rob plasko

ogolnie jezeli pytasz o hst to przenies temat do dzialu alternatywna droga albo tam szukaj wiedzy o tym treningu. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
@Tomasz1405:

Już nie trenuję kickboxingu, w trójboju ponad 300 kg czyli raczej wiadomo

Tzn powiem Ci, że w styczniu ważyłem 74kg, później masowałem a teraz waga wskazuje 72-73kg. Nie wiem jakim cudem
Może wadliwa waga?

@Crazy_Thug: Chciałem wszystko dać na jednym, 18 serii na jeden dzień to dużo? Przy splicie też jest tyle. Wiem, że w dziale alternatywna droga są fajne artykuły, mimo tego zdecydowałem się zapytać tutaj.


Zmieniony przez - latwoo w dniu 2011-09-04 13:04:00

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
latwoo

nick znany....tylko teraz nie moge namierzyc jakichs odpowiednich Twoich tematow,badz postow....

co kombinujesz?

HST ?
dlaczego?
po co?
plan u gory-nieporozumienie.

przyjmujac,ze HST ,to przeczytaj,jak to powinno wygladac,aby mialo rece i nogi:

http://www.sfd.pl/Do_tych_co_prosza_o_ocene_planu_HST-t299348.html

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-04 13:13:20

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
latwoo

Słabiutki ten program, HST TO FBW zmutowane przeznaczone dla osób z duzym stazem jak i poziomem, w twoim wypadku sprawdziło by sie wiele innych metod.

redukcja- ja tu nie widze potrzeby wyżyłujesz tłuszcz i mało moze zostac- inaczej mozesz byc nie zadowolony

ja na twoim miejscu bym wybrał albo FBW jakies porzadne 2 zestawy albo jakies sensowne rozwiazanie typlu SPLIT.

inaczej nie widze potrzeby stosowania tutaj HST

o traktor juz napisał

Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2011-09-04 13:16:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
@traktor71: chyba pomagałeś mi układać plan pod kickboxing, trochę pomagam tutaj w tym dziale. Z hst nie miałem nigdy do czynienia dlatego taki głupi temat.

@Tomasz1405: Hm więc chyba zostaje mi split. Ułożę splita i dam tutaj do oceny.

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
latwoo

Staż treningowy na słowni : Powyżej 20 miesięcy

czyli podstawowa kwestia:

czy wiesz,przy jakiej objetosci idziesz do przodu?

szczegolnie chodzi o czestotliwosc.

czy wystarczy raz na tydzien...czy moze czesciej?

I OD TEGO WYCHODZ W SWOICH DALSZYCH POSZUKIWANIACH.

HST to bardzo dobra metoda...ale stosuj treningi(metody z glowa!)
nie rzucaj sie w cos nowego,innego-tylko dlatego,ze ktos dobrze o czyms napisal,ktos znany zasugerowal,przeczytales w "madrych" gazetach.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
@traktor71: Powiem Ci tak, przy splicie (4x / tydzień ) wszystko szło ładnie, później był lekki zastój. Zmieniłem na FBW ( 2x / tydzień + 2x / tydzień kickboxing ) i też nie narzekam Także chcę iść na kompromis i trenować 3x / tydzień.

Edit: Nie czytam mądrych gazet, cała wiedza pochodzi z sfd.

Zmieniony przez - latwoo w dniu 2011-09-04 19:29:05

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
Pierw ustalę trening, później dni treningowe.

Klatka:
Płaska
Skośna
Rozpiętki

Plecy:
Martwy ciąg
Wiosło
Podciąganie podchwytem

Nogi:
Przysiady ze sztangą trzymaną z przodu
Nie lubię robić wykroków, jakaś alternatywa?
Wspięcia na łydki

Barki:
Wyciskanie sprzed głowy
Unoszenie bokiem
Unoszenie bokiem w opadzie tułowia

Biceps:
Uginanie ramion podchwytem
Młotki

Triceps:
Francuzy leżąc
Francuzy siedząc
I na dobicie pompki w podporze tyłem

Kiedyś ćwiczyłem podobnym planem ale było to dobre parę miesięcy temu. Myślę, że nie powinno być komplikacji?

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
latwoo

"Także chcę iść na kompromis i trenować 3x / tydzień. "

czyli jedno z ponizszych rozwiazan:

- ciezka,prosta calosciowka,
- 2-way split (czyli gora/dol lub push/pull)
- hybryda (czyli jak wyzej w dwa dni+ trzeci dzien calosciowka)

max 4-5cw./sesje , 3 x tyg.

ciezkie parametry objetosciowo: 5x5;4x6;6x6;8x3;10x3
na zmiane z rampami "8";"5" i "3"

cwiczenia pomocnicze-typowo 3-4 x 8-12 (lub nizej,wyzej-co tam ci wchodzi)

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-04 20:07:57

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska rzeźba - początkujący.

Następny temat

Trening !!!!!!! do Oceny

nutlove nowy