SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Granice treningu w wieku 57 lat

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1758

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12
Cześć,
Gdzie mogę mieć dobrą poradę jak trenować optymalnie dla mojego układu krążenia? Mam 57 lat. Trenuję na siłowniach od wielu lat, amatorsko.
Cel główny to przygotowanie do co rocznej wędrówki w wysokich alpach (np powinno być bez problemu podejście 1500 m z wysokości 2000 m na 3500). A nie jest, niestety.
Poboczne cele to odchudzanie i sylwetka, ogólne samopoczucie.
Jestem niecierpliwy, i pompuję wysoko tętno. Ale skutki nie najlepsze. Kondycja nie taka jak chcę. Może za ciężko trenuję i skutki odwrotne od zamierzonych? Albo sobie szkodzę?
Kto wie gdzie się poradzić?
Z góry dziękuję za wskazówki.

Witek57

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Szacuny 12150 Napisanych postów 30567 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131207
Trening interwałowy jest podobno najbardziej efektywnym wspomagaczem przy utracie tłuszczu. Bez ograniczenia kalorii rzeczywiście będziesz musiał wiele godzin poświęcać na ćwiczenia.
Jeśli potrafisz to możesz spróbować biegania jak najszybciej odcinki 30-60m i przerwami na uspokojenie oddechu. Trzy razy w tygodniu po 5 odcinków powinno dać Ci wiele zadowolenia. Sam ostatnio zacząłem robić marszotruchty na trasie 7km: 200m truchtam i 100m maszeruję. Przymierzam się obecnie do robienia sprintów na odcinkach ww.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert