SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW w domu poczatki z cwiczeniem

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1528

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
Witam troszku poczytalem i teraz kolejne pytania do was dluzej siedzacych w tym temacie;) wczesniej ulozylem plan w warunkach domowych ale ze jestem "swiezy" dostalem propozycje cwiczenia planem FBW i tu jest plan a pod nim kilka pytan;)

klata-bary-triceps A
*pompki,rozpietki
*unoszenie ramion w przod ze sztangielkami,
unoszenie sztangielek bokiem w gore
*wyciskanie francuskie,pompki w podporze tylem

nogi-plecy-biceps B
*przysiady z sztangielkam,wspiecia na palce w staniu
*Podciaganie na drazku,Wioslowanie
*Uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem
uginanie ramion ze sztangielka w siadzie o koloano

i teraz mysle o treningu A-B-A nastepny tydzien B-A-B

-i o to kilka pytan czy taki trening ma sens na poczatek?
-kiedy cwiczyc brzuch np w dni wolne czy podczas tego treningu robic a6w
- gdzie mozna wrzucic przedramiona? do A czy do B
- a i jeszcze jedno chyba najwazniejsze jestem po wypadku na pile reka szyta i nie sprawna do konca:( lewa reka jest chudsza od prawej dlon mniejsza od tej prawej spowodowane jest to tym ze wszystkie czynosci wyreczam prawka reka i czy podczas cwiczenia rece wroca do podobnego wygladu?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Kompletnie nic o Tobie nie wiadomo. Wypelnij ankiete z regulaminu, wtedy bedzie mozna cos doradzic.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
sorrki zapomnialem wkleic;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
Płeć : mezczyzna

Wiek : 20

Waga : 62

Wzrost : 173

Cel treningowy : zrobienie masy

Staż treningowy na siłowni : brak

Uprawiane inne sporty : pilka nozna rekreacyjnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztangielki drazek

Dieta : jak narazie brak

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
ogólna konstrukcja planu jest ok, równie dobrze możesz ćwiczyć planem dla początkujących który wydaje mi się lepszym rozwiązaniem - szczególnie w twoim przypadku

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
a jak wyglada plan dla poczatkujacych jak mozna jakis link bede wdzieczny;) i takie jeszcze pytako po ile seri i powtorzen jednego dnia na duze i male partie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Mawashi chyba mowi o tym planie http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html

Jest to jego plan wiec napewno wszystko masz tam napisane ^^

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
dajmy ze zostane przy moim planiem;p ktory jest wyzej ile tygodni nim cwiczyc? zostane przy nim bo kazde prawie kazde cwiczenie jest z hantlami a lekarz mowil aby "meczyc" lewa aby wrocila ona w jakims stopniu do normalnosci:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Jezeli wolisz zostac przy swoim to tak:
1. NIGDY NIE ROB a6w. Zrobilem calego weidera 2 razy (stare, glupie czasy) i nikomu nie polecam tego "planu". Brzuch mozesz robic po silowym treningu 2 max 3 razy w tyg. Dobierz ze 3 ćw po 3 serie po 10-12 powt i starczy.
2. Przedramiona mozesz i A i B i mysle, ze 2x w tyg bedzie ok.
3. Trening powienien znacznie poprawic sklad i proporcje rak.
4. Dobieraj odpowiedni ciezar, zaczynaj od malych zeby sie nie zajechac.
5. Jak bedzie wszystko ladnie szlo to trenuj tym planem spory czas.
6. Nie masz diety, ale chociaz staraj sie jesc zdrowo.

To chyba wszystko. ;]

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 236 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6074
a po dwa cwiczenia na partie do nie za duzo bo gdzies czytalem zeby po jednym cwiczeniu na partie robic? dzisiaj zrobilem plan A tak jak u gory i czuje sie dobrze wiem ze cwiczylem;p wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3775
Plan nie jest przeladowany. Jak bedziesz dawal rade to niema potrzeb zabierania ćwiczen. Pamietaj tez o odpowiedniej regenracji, glownie sen! ;] Wytrwalosci zycze.

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy opłaca mi się dieta

Następny temat

Trening domatora do oceny ewentualnie poprawy

Fruzelina