SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW - ocena planu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 689

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

24

Waga

66

Wzrost

186

Cel treningowy

Wzrost masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni

Od grudnia z przerwami

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full osprzęt siłownia

Dieta

Pozostawia wiele do życzenia, ale staram się jak mogę.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

50kg/40kg/40kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 172
Witam, moja przygoda z siłownią zaczęła się rok temu, natomiast dopiero od 3 miesięcy staram się chodzić regularnie, z początku robiłem jeden zestaw podstawowych ćwiczeń z wolnymi ciężarami aby nabrać trochę techniki, ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc chcę się trochę bardziej zaangażować. Po kilku przeczytanych artykułach na forum udało mi się stworzyć coś co powiedzmy, że wygląda jak plan, mianowicie:

Zestaw A:
Przysiady ze sztangą 5x10
Uginanie nóg w leżeniu 5x10
Wiosłowanie sztangą 3x12
Podciąganie na drążku 3x12
Wyciskanie sztangi na płasko 5x10
Rozpiętki 3x12
Wyciskanie żołnierskie 3x12
Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2x12
Prostowanie ramion na wyciągu 2x12
Łydki 3x12

Zestaw B:
Prostowanie nóg w sadzie 5x12
Uginanie nóg w leżeniu 5x12
Wiosłowanie hantlami 3x12
Martwy ciąg 3x12
Wyciskanie hantli na skosie 3x12
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x12
Uginanie ramion hantlami w chwycie młotkowym 2x12
Pompki na poręczach 2x12
Brzuch 3x12

No i kilka pytań:
Czy ćwiczeń w jednym zestawie nie jest za dużo?
Jak często starać się zwiększać ciężar i o ile?
Czy liczba serii i powtórzeń nie jest zbyt chaotyczna w poszczególnych ćwiczeniach?



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 315 Napisanych postów 3118 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69215
Na tym zdjęciu wyglądasz jakbyś nigdy nie trenował. Popraw dietę, bo nie ma sensu grzebać przy planie, jak i tak nie będzie efektów masowych. Do tego osiągi siłowe ma podobne moja żona, która ćwiczy na siłowni 5 razy w roku. Wstaw lepiej dietę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516313
Za dużo umieściłeś ćwiczeń w obu zestawach, aczkolwiek tak jak tygrys wspomniał, najpewniej Twoje żywienie kluje, stąd brak rozwiniętej masy mięśniowej u Ciebie, po takim czasie powinno już być widać poprawę jakości sylwetki, nade wszystko nie zniechęcaj się, możesz to szybko nadrobić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
plan za duzy objetościowo
buduj ogólną mase i siłę
siady/ciagi/wiosło, dipsy/ drazek/hantle skos, żóonierksie to two plan a nie unosznei na boki, ropzieteki itp

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak ćwiczyć najefektywniej?

Następny temat

8 miesięcy masy +22 kg. Looknijcie i oceńcie.

Masa