SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

FBW??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 692

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
Płeć : M
Wiek : 18
Waga : 80
Wzrost : 175
Cel treningowy : Masa i siła
Staż treningowy na siłowni : 6miesięcy ćwiczeń później 4miesiące przerwy i teraz 7 miesiące ćwiczeń.
Uprawiane inne sporty : brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : tylko ławka z możliwością regulacji skosu
Dieta : Jest
Przeciwskazania medyczne : Brak
Zażywane suplementy : Białko do uzupełnienia braków, w planach 1 cykl na mono
Ostatnio przerabiany plan: FBW 5x5 stały ciężar w każdej serii
A:
Przysiad 5x5
Wyciskanie leżąc płasko 5x5
Wiosłowanie 5x5
+
czachołamacze 10-8-6
brzuch 3s
B:
Przysiad 5x5
Wyciskanie stojąc 5x5
MC 5x5 (tutaj ciężar zwiększałem z serii na serie)
+
uginanie ramion ze sztanga 10-8-6
łydki 3s

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
Ostatnia seria z planu (5powtórzeń):
Przysiad 85kg
MC 100kg
Wyciskanie leżąc 70kg

Witam. Mam do was pytanie co radzicie czym teraz jechać. Mam zamiar zrobić cykl na mono. Myślałem nad FBW 5x5 ale z serii na serie zwiększać obciążenie lub o skróconym FBW 10-8-6

Z obecnego planu którym jeszcze ćwiczę jestem zadowolony, jadę nim już jakieś 11tyg. Masa około 4-5kg Obwody wszystkie na plus i siła w porównaniu z tym co było przed skoczyła diabelnie. Jednak jak zaczynałem to robiłem przysiad 5x50kg a teraz 5x85kg to już nie jest tak wesoło i dlatego chcę zmienić plan.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
uppp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 355 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4231
Skoro progres idzie i sie jeszcze nie "zaciales" to po co cos zmieniac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
Jak już pisałem teraz idzie coraz gorzej, ćwiczenie tym planem jest dość wyczerpujące dlatego chciałbym zmienić plan, lecz nie wiem na co się zdecydować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
?????

Zmieniony przez - Krzychu22 w dniu 2011-10-20 15:48:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2954 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
W sumie na razie nie trzeba wiele kombinować, możesz zostawić bazowe ćwiczenia i pobawić się dodatkami.

Jednak mimo wszystko odpuściłbym teraz katowanie przysiadu i ciągu na jednym treningu, tylko rozdzielił je zupełnie.

W planie A daj przysiad , a w planie B mc i uzupełnij ćwiczeniami

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
Wielkie dzięki za poradę. Twoim zdaniem jaki plan teraz byłby lepszy skrócone FBW czy 5x5 ale ze zwiększaniem ciężaru z serii na serie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2954 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Skrócone fbw jak najbardziej możesz zrobić

progresja ciężaru mile widziana

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 397 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8920
Sog już poleciał, co byś powiedział na taki plan:

1. Przysiad/RDL zamiennie co 2 trening
2. WL sztangi skos
3. Wiosłowanie
4. Wyciskanie żołnierskie
5. Młotki/czachołamacze zamiennie co 2 trening
6. łydki/brzuch zamiennie co 2 trening

lub 2 zestawy:

A:
1. Przysiad 10|8|6
2. WL płasko 10|8|6
3. Wiosło nachwyt 10|8|6
4. Żołnierskie 10|8|6
5. Młotki 10|8
6. łydki 2x20

B:
1. RDL 10|8|6
2. WL skos 10|8|6
3. Wiosło podchwyt 10|8|6
4. Wl wąsko na tricepsa 10|8
5. Brzuch 2x20

Kurde chciałbym ćwiczyć na drążku lecz posiadam go w innym pomieszczeniu i nie mam możliwości zamontowania go tam gdzie ćwiczę i nasuwa mi się pytanie czy wziąć jako pierwszy ćwiczenie drążek a później przyjść do domu i jechać resztę planu czy lepiej w inne wolne dni np 2 razy w tygodniu podciągać się na nim po np 2-3s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2954 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
możesz sobie wybrać jedne z nich bo oba są ok

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 4 diowy (MASA)

Następny temat

trening na mase ...