...
Napisał(a)
Trochę to paradoksalne, ci którzy ogranicza budżet nie beda mieli ograniczeń (nie wiadomo jeszcze do końca jakich) więc bedą mieli pole do działania (rozwoju) ale nie będa mieli na to kapusty, drudzy natomiast będą mieli kapustę ale nie beda mieli wielkiego pola do działania poprzez ograniczenia. Ciekawe kto na tym wyjdzie lepiej ale mi sie wydaje, że w lepszej sytuacji są bogatsi chociaż BGP pokazuje, że kasa nie rządz.
...
Napisał(a)
Podobno do startów w F1 zgłosił się dawny zespół March. Są też plotki o zgłoszeniu nowego zespołu pod nazwą Brabham.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
...
Napisał(a)
Jest jakieś max. limit drużyn, które mogą startować??
Tak, jest limit W sezonie 2010 na gridzie może pojawić się 26 bolidów, czyli do Mistrzostw dopuszczonych zostanie 13 zespołów (dla porównania w tym sezonie jest 12). Do rywalizacji na przyszły rok zgłosiło się 17 teamów (oficjalnie). Zgłoszenie Brabhama póki co jest tylko poltką, niepotwierdzoną przez nikogo.
A jak nie będą miały ograniczeń obrotów to silniki nie wytrzymają trzech GP. W tym sezonie przecież jest ograniczenie do 18 000 obr./min. Więc gdzie oszczędność jak silnik będzie rozklekotany. Chyba że ograniczenie nie jest obowiązkowe, więc tylko od ekipy będzie zależeć jaki będzie limiter obrotów.
Wpropozycjizmian regulaminu na przyszły rok (teoretycznie został już zatwierdzony, lecz mimo tego nadal należy go rozpoatrywać w kategoriach 'propozycji'; z resztą o dwóch klasach można już zapomnieć, chociaż nie zostało to potwierdzone oficjalnie) nie obowiązuje limit obrotów, a co za tym idzie - limit silników. Silniki kręciłyby się jak dawniej do trochę poand 21k obrotów.
I nie ropatrujcie już kwestii 'dwóch klas', ponieważ tego już nie ma Nikt oficjalnie nie wystąpił przed kamerami i tego nie powiedział, ale wiadomo, że pozostał już tylko limit budżetowy, który wielce prawdopodobne zostanie ustanowiony na poziomie 100mln (euro albo funtów - nie pamiętam).
Poprawka: 18 teamów wysłało zgłoszenie na następny sezon - Epsilon Euskadi potwierdził dzisiaj, że wysłał je do FIA.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-06-03 16:32:42
Tak, jest limit W sezonie 2010 na gridzie może pojawić się 26 bolidów, czyli do Mistrzostw dopuszczonych zostanie 13 zespołów (dla porównania w tym sezonie jest 12). Do rywalizacji na przyszły rok zgłosiło się 17 teamów (oficjalnie). Zgłoszenie Brabhama póki co jest tylko poltką, niepotwierdzoną przez nikogo.
A jak nie będą miały ograniczeń obrotów to silniki nie wytrzymają trzech GP. W tym sezonie przecież jest ograniczenie do 18 000 obr./min. Więc gdzie oszczędność jak silnik będzie rozklekotany. Chyba że ograniczenie nie jest obowiązkowe, więc tylko od ekipy będzie zależeć jaki będzie limiter obrotów.
Wpropozycjizmian regulaminu na przyszły rok (teoretycznie został już zatwierdzony, lecz mimo tego nadal należy go rozpoatrywać w kategoriach 'propozycji'; z resztą o dwóch klasach można już zapomnieć, chociaż nie zostało to potwierdzone oficjalnie) nie obowiązuje limit obrotów, a co za tym idzie - limit silników. Silniki kręciłyby się jak dawniej do trochę poand 21k obrotów.
I nie ropatrujcie już kwestii 'dwóch klas', ponieważ tego już nie ma Nikt oficjalnie nie wystąpił przed kamerami i tego nie powiedział, ale wiadomo, że pozostał już tylko limit budżetowy, który wielce prawdopodobne zostanie ustanowiony na poziomie 100mln (euro albo funtów - nie pamiętam).
Poprawka: 18 teamów wysłało zgłoszenie na następny sezon - Epsilon Euskadi potwierdził dzisiaj, że wysłał je do FIA.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-06-03 16:32:42
...
Napisał(a)
chętnie bym zobaczył kilka nowych teamów i nowych kierowców nawet kosztem obecnych od zawsze
...
Napisał(a)
Lista zgłoszeń do mistrzostw świata Formuły 1 w 2010 roku
SCUDERIA FERRARI MARLBORO - Ferrari
SCUDERIA TORO ROSSO - Scuderia Toro Rosso (dostawca silników nieznany)
RED BULL RACING - Red Bull Racing Renault
AT&T WILLIAMS - Williams Toyota
FORCE INDIA F1 TEAM - Force India Mercedes
CAMPOS GRAND PRIX - Campos Cosworth
MANOR GRAND PRIX - Manor Cosworth
TEAM US F1 - Team US F1 Cosworth
VODAFONE McLAREN MERCEDES - McLaren Mercedes
BMW SAUBER F1 TEAM - BMW
RENAULT F1 TEAM - Renault
PANASONIC TOYOTA RACING - Toyota
BRAWN GP FORMULA ONE TEAM - Brawn (dostawca silników nieznany)
SCUDERIA FERRARI MARLBORO - Ferrari
SCUDERIA TORO ROSSO - Scuderia Toro Rosso (dostawca silników nieznany)
RED BULL RACING - Red Bull Racing Renault
AT&T WILLIAMS - Williams Toyota
FORCE INDIA F1 TEAM - Force India Mercedes
CAMPOS GRAND PRIX - Campos Cosworth
MANOR GRAND PRIX - Manor Cosworth
TEAM US F1 - Team US F1 Cosworth
VODAFONE McLAREN MERCEDES - McLaren Mercedes
BMW SAUBER F1 TEAM - BMW
RENAULT F1 TEAM - Renault
PANASONIC TOYOTA RACING - Toyota
BRAWN GP FORMULA ONE TEAM - Brawn (dostawca silników nieznany)
...
Napisał(a)
Kilka nowości jest
Dawkowanie różnych kreatyn:
http://www.sfd.pl/_Dawkowania_Różnych_Kreatyn_-t257957.html
Gainery:
http://www.sfd.pl/Najpopularniejsze_GAINERY_zestawienie-t252665.html
...
Napisał(a)
Póki co trzy nowe teamy na liście startowej
Bull tam nie dodał, ale pięc teamów do 19 czerwca musi zgłosic swoje bezwarunkowe uczestnictwo w przyszłorocznym sezonie, więc jeszcze coś może się zmienic
Bull tam nie dodał, ale pięc teamów do 19 czerwca musi zgłosic swoje bezwarunkowe uczestnictwo w przyszłorocznym sezonie, więc jeszcze coś może się zmienic
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
Stowarzyszenie Zespołów Formuły 1 (FOTA) w środę postawiło na swoim w konflikcie z Międzynarodową Federacją Samochodową (FIA) i uzyskało zapewnienie, że mistrzostwa w 2010 roku odbędą się według obecnych zasad. Ale teraz FOTA samo chce wprowadzenia jednej z proponowanych wcześniej zmian - zakazu tankowania podczas wyścigów.
O tym zakazie Światowa Rada Sportów Motorowych przy FIA informowała już kilka miesięcy temu - tankowanie miało zostać zakazane, aby zaoszczędzić na kosztach związanych z transportem sprzętu tankującego, a także aby dać impuls producentom silników do konstruowania maszyn o mniejszym spalaniu. Słowem - cięcia kosztów.
Ta propozycja była w pakiecie zmian proponowanych przez FIA i jej szefa Maxa Mosley'a, któremu w dyskusji o sposobach obniżania kosztów w F1 sprzeciwiały się zespoły. Kiedy FOTA zagroziła rozłamem i utworzeniem własnej serii, Mosley ustąpił. Wycofał się ze swoich propozycji uzyskując zapewnienie, że zespoły zobowiążą się do startów w F1 do 2012 roku i w tym czasie opracują przepisy, które pozwolą powrócić do skali wydatków z początku lat 90.
- Musimy uzgodnić kilka poprawek regulaminowych - mówią przedstawiciele zespołów. - Chodzi o tankowanie podczas wyścigu i parę innych rzeczy. W ciągu kilku tygodni sprawa powinna się wyjaśnić.
O tym zakazie Światowa Rada Sportów Motorowych przy FIA informowała już kilka miesięcy temu - tankowanie miało zostać zakazane, aby zaoszczędzić na kosztach związanych z transportem sprzętu tankującego, a także aby dać impuls producentom silników do konstruowania maszyn o mniejszym spalaniu. Słowem - cięcia kosztów.
Ta propozycja była w pakiecie zmian proponowanych przez FIA i jej szefa Maxa Mosley'a, któremu w dyskusji o sposobach obniżania kosztów w F1 sprzeciwiały się zespoły. Kiedy FOTA zagroziła rozłamem i utworzeniem własnej serii, Mosley ustąpił. Wycofał się ze swoich propozycji uzyskując zapewnienie, że zespoły zobowiążą się do startów w F1 do 2012 roku i w tym czasie opracują przepisy, które pozwolą powrócić do skali wydatków z początku lat 90.
- Musimy uzgodnić kilka poprawek regulaminowych - mówią przedstawiciele zespołów. - Chodzi o tankowanie podczas wyścigu i parę innych rzeczy. W ciągu kilku tygodni sprawa powinna się wyjaśnić.
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
...
Napisał(a)
Coraz więcej znaków na niebie i ziemi wskazuje na to, że w sezonie 2010 Nick Heidfeld będzie się ścigać w barwach nowego zespołu. - Rozmawiam z kilkoma zespołami, nie tylko z BMW - przyznał niedawno zawodnik. Jak podaje "Evening Standard", Jednym z tych zespołów może być Brawn GP!
Wieść niesie, że zespół BMW Sauber na sezon 2010 szuka nowego kierowcy, który ścigałby się razem z Robertem Kubicą. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zatrudnienie Nico Rosberga, podczas gdy menadżer Heidfelda dostał wolną rękę w poszukiwaniu nowego fotela dla swojego kierowcy. Według brytyjskiej prasy wśród zespołów z którymi toczone są rozmowy znajduje się Brawn GP.
Powszechnie wiadomo, że w zespole Rossa Brawna w przyszłym sezonie będzie jedno wolne miejsce - karierę zakończy bowiem Rubens Barrichello. Heidfeld przyznał niedawno, że w ubiegłym roku bliski był porozumienia z Hondą (na gruzach której powstał zespół Brawna), ostatecznie przedłużył jednak o rok kontrakt z BMW. - Oczywiście od czasu do czasu myślę, co mogłoby się zdarzyć, gdybym podjął inną decyzję - przyznaje smutny Niemiec.
Wieść niesie, że zespół BMW Sauber na sezon 2010 szuka nowego kierowcy, który ścigałby się razem z Robertem Kubicą. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zatrudnienie Nico Rosberga, podczas gdy menadżer Heidfelda dostał wolną rękę w poszukiwaniu nowego fotela dla swojego kierowcy. Według brytyjskiej prasy wśród zespołów z którymi toczone są rozmowy znajduje się Brawn GP.
Powszechnie wiadomo, że w zespole Rossa Brawna w przyszłym sezonie będzie jedno wolne miejsce - karierę zakończy bowiem Rubens Barrichello. Heidfeld przyznał niedawno, że w ubiegłym roku bliski był porozumienia z Hondą (na gruzach której powstał zespół Brawna), ostatecznie przedłużył jednak o rok kontrakt z BMW. - Oczywiście od czasu do czasu myślę, co mogłoby się zdarzyć, gdybym podjął inną decyzję - przyznaje smutny Niemiec.
Power wears out those who do not have it.
Inne dyscypliny & Hazard
Poprzedni temat
Mecz Futbolu Amerykańskiego w Warszawie
Następny temat
który amortyzator jest lepszy??
Polecane artykuły