SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik amatora

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10
Witam wszystkich jestem nowy na forum i postanowiłem się wziąść w końcu za siebie.
Nie mam żadnego doświadczenia, zaczynam od zera.
Moim celem jest poprawa siły (ogólnie zdrowia) i zwiększenia masy mięśniowej. Oprócz tego wiem że to się trochę wyklucza, ale chciałbym schudnąć (szczególnie na brzuchu) i nie stracić przy tym zbytnio masy (bo ogólnie zamierzam trenować na masę i siłę, jednak przydałoby się schudnąć w pasie )
Po przeczytaniu kilku tematów z forum postanowiłem wykorzystać plan Mawashiego dla początkujących.

Moje wymiary :
kark - 38 cm
klata - 97 cm
biceps - 37 cm
przedramie - 28 cm
brzuch - 92 cm
udo - 67 cm
łydka - 46 cm

wzrost - 174 cm
waga - 81 kg
Wiek : 15 lat

Aktywność fizyczna : Kopię piłkę kilka godzin dziennie, oprócz tego gram w koszykówkę.

Oprócz planu Mawashiego zamierzam także (aby pozbyć się tłuszczu z brzucha) zamierzam robić A6W.

Wiem także że przydałaby się także dieta tylko w tym przypadku nie wiem jaka - czy na masę (to jest mój główny cel) czy na redukcję (brzuch).

Co o tym sądzicie? Chciałbym najpierw poznać zdanie doświadczonych forumowiczów.

Witam jestem tu nowy chcę się w końcu zabrać za siebie mam nadzieje że wy mi w tym pomożecie :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10