SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Amatora ( redukcja, potem masa)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4918

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 137 dni Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7901
WITAM !

Mam na imię Dawid
181cm wzrostu/ 85kg wagi/24 lata
Staż: można powiedzieć 0,5
dieta: jest

staż hmm...od marca trenowałem w warunkach domowych,a celem był zjazd z wagi, co się udało, początkowo było 90kg, zjechałem do 80kg. Plan ćwiczeń nie był zbyt urozmaicony, a trenowałem 4 dni w tygodniu.

od września postanowiłem nie traktować tego już jako zabawy. Moim celem jest początkowo zjazd conajmniej do 80kg.

Plan jaki stosuje po udoskonaleniach to :

pon/sr/piąt

przemiennie AxBxA / BxAxB

A
- przysiad 5x5
- wyciskanie na lawce 5x5
- wioslowanie 5x5
- pompki zwykłe 3x max
+
brzuch 2-3x15-20p

B
- przysiad 5x5
- wyciskanie w staniu 5x5
- mc(klasyk) 1x5(5x5)
- drazek (podchwytem) 3 x max ilosc powt.
+
lydki 2-3x15-20p


Dodatkowo wtorek/ czwartek/ sobota aeroby 30min+ oraz brzuszki

Jak narazie ciężary, którymi robię serie 5x5 w podstawowych cwiczeniach wygladaja następująco:

przysiad: 68kg
wyciskanie leżąc 66kg
wiosłowanie: 57kg
wyciskanie w staniu: 45kg

dla martwego ciągu: 80kg

Założyłem dziennik, by zobaczyć jak to się będzie rozwijać ( ciężary)

Mam nadzieje że zmotywuje mnie to do ciężkiej pracy...

jak pisałem wyżej zaczynam redukcję, potem się pomyśli.

Przyjmę dzisiejszy dzień za 1-wszy, choć nim nie jest, ale tak będzie dla mnie łatwiej.

Zatem powodzenia !

Dzień 1
dziś plan A

Pozdrawiam.



Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 125 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1798
Wbijam do obesrwatorów ;)
Dodaj najlepiej jakieś foto,żeby można było porównywać.
No i coś mało cwiczeń w tym Twoim treningu. No i nic o aerobach nie ma. Kręcisz je w ogóle?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 137 dni Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7901


Dodatkowo wtorek/ czwartek/ sobota aeroby 30min+ oraz brzuszki

Napisałem wyżej

Z kolei mało ćwiczeń ,bo jest to Trening zaproponowany przez traktora , dlatego go stosuję.

Dodam jeszcze wcześniej tj. jakiś miesiąc jechałem FBW, wszystko szło ładnie, jednak postanowiłem zmienić trening na właśnie taki.

Pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12866 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 90304
Trening dobry.
A brzuszków nie dodawaj. Mięśnie brzucha, to takie same mieśnie, jak każde inne. Nie ma sensu i powodu dla którego powinno się je katować dodatkowo. Dochodzi to tego jeszcze fakt, ze wykonujesz na treningach ciężkie ćwiczenia wielostawowe, jak MC i przysiad. W których brzuch pracuje jako stabilizator, osłabiając go codziennim treningiem, możesz się nabawić kontuzji.

Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-10-24 13:56:37

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 137 dni Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7901
dzieki

cenna rada

Pozdrawiamn
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 504 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27253
powodzenia będę zaglądał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2490 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23044
zeczywiscie podobnie :) wrzuc zdjecia beda pozniej do porównania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 137 dni Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7901
Dzień 2

dziś 30min+ biegania

wczoraj plan A
serie docelowe:
A
- przysiad - 5 x 66kg
- wyciskanie na lawce 5 x 66kg
- wioslowanie 5 x 57kg
- pompki zwykłe 4 x max
- brzuch 5 x 30 powtórzeń

wszystko poszło bardzo sprawnie, zatem trzeba coś tam dorzucić na next

Do planu A nie mam zadnych zastrzezeń, o tyle w planie B nie ma tzw. "pompy", mięśnie nie są tak napompowane jak przy planie A

nie wiem czym to jest spowodowane, czy dorzucić jakieś cwiczenie, czy nie, czy powoli konsekwentnie do produ

Pozdr.







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2558 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14622
Witam:)
Powodzenia, bede odwiedzał.
Co do pompy to Powiedz mi jaki czas przed treningiem jesz posiłek?


Zmieniony przez - oley92 w dniu 2011-10-25 09:34:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 232 Wiek 137 dni Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7901


posiłek ok. 15:30- 15:40 zaraz po pracy

plany ok.16






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2558 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14622
Jedz przynajmniej 1-1,5h przed treningiem. Kiedy żołądek jest pusty cala krew idzie do mięśni;)
Ja np jem ok 12 a trening mam ok 15-15.30. Poza tym pij wsie na treningu:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siedzący tryb pracy, co na plecy?

Następny temat

Plan do poprawki