SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1054

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

mężczyzna

Cel

masa mięśniowa

Waga

62 kg

Wzrost

177 cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

20 % ?

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

wstaję o 6:30, studiuję do 15, około 16:30 siłownia, kładę się około 23

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

standardowa siłownia, trening FBW

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

załączam zrzut

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

nic mi nie dolega

Stosowana lub planowana suplementacja

gajner, kreatyna, białko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 70
Cześć i czołem, niedawno zapisałem się na siłownię i żeby nie traci czasu tam spędzonego chciałem zapytać bardziej doświadczonych osób o pomoc. Ułożyłem sobie przykładową dietę, z tym co lubię jeść - proszę o radę, poprawki. Mam 62 kg przy wzroście 177 cm. Czasem posiłek zastąpię gajnerem, ponieważ studia i praca ograniczają mnie czasowo przy przygotowywaniu posiłków.
Ps. Dodaję zrzut w/w diety.
Ps2. po treningu dwa banany lub jeden większy, nie wiedziałem do którego posiłku to dorzucić





Zmieniony przez - Gumi Bear w dniu 2016-01-05 19:05:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 313 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6877