SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę, trening PHAT

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2456

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

Mężczyzna

Cel

MASA

Waga

70

Wzrost

177

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

13%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Aktywność - szkoła, przerwa w szkole 9.50-10.05 i później obiad 12-13 trening 5x w tygodniu wieczorami, kładę się spać o 21.40 wstaje 5.30 rano

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia 5x w tygodniu trening PHAT (cały osprzęt) i basen+tabata+trening brzucha raz w niedziele

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Sierpień-październik dieta z 3400 kcal - podskoczenie wagi i siły + zalało boczki odrobinę, październik-listopad ckd dobry ubytek w pasie, waga się zmniejszyła o 0,5kg i problemy z zasypianiem znikneły

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Pełen zdrów

Stosowana lub planowana suplementacja

Do końca tego roku bez suplementacji, czysta dieta
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Witam,
Jestem świeżo po ckd, chciałbym przejść teraz na masę.

Waga: 70kg
BF: 13%

Wyniki siłowe:
Przysiad ze sztangą na barkach: 90kg 1 powtórzenie
Martwy ciąg: 90kg 1 powtórzenie
Wyciskanie sztangi na płaskiej: 80kg 1 powtórzenie
Podciąganie na drążku z obciążeniem 5kg: 6 powtórzeń
Pompki na poręczach z obciążeniem 5kg: 10 powtórzeń

Trening: PHAT (Poniedziałek/wtorek/czwartek/piątek i sobota + basen w niedziele.





1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18735
200g owsa o 6-tej rano, później po 250g. ryżu na raz? Jadłeś tak już czy to jest hipotetyczna rozpiska?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Hipoteczna. Wcześniej po 150-160g owsa/ryżu jadłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18735
Takie ogromne skoki insuliny, zamulenie organizmu (szczególnie z rana) nie służą niczemu dobremu. Porozbijaj sobie to na mniejsze posiłki do max. 100g ryzu/kaszy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Chciałbym porozbijać to na 100g, ale brak mi pomysłu jak to zrobić. Problem stanowią moje przerwy w szkole (jedna od 9.50-10.05 i później kolejna obiadowa od 12-13). Lekcje mam 8.00-9.50. 10.05-12.00. 13.00-17.00. Mógłbyś doradzić jak to porozbijać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18735
Coś się wymyśli. Od 13.00-17.00 są 4 godziny bez przerwy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Tak, od 13.00-17.00 bez przerwy lekcje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18735
A trening o której, bezpośrednio po lekcjach o 17-tej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Bezpośrednio po lekcjach. Około 5-7 min zajmuje mi dojście na siłownie.


Zmieniony przez - Lefleur w dniu 2015-11-18 19:58:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 365 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18735
Ok. Czyli zostają posiłki o takich porach jak rozpisałeś. Czyli masz 5 posiłków, to wystarczy. Rozłóż to na 5 posiłków. Teraz ma to rozłożone na 3 posiłki (plus jakieś dziwne 15gorzechów/wiórków). W posiłku śniadanie i posiłku o 12-tej daj najwięcej tłuszczy ponieważ są tam długie przerwy do następnych posiłków. Ja bym to zrobił tak:
-6.00- średnio węgli/dużo tłuszczy
-9.50- średnio węgli/mało tłuszczy
-12.00-średnio węgli/dużo tłuszczy(najlepiej tutaj jakieś tłustsze mięso)
-18.00-dużo węgli/mało tłuszczy
-21.30-dużo węgli/średnio tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 887
Tak może to wyglądać czy jeszcze coś gdzieś zmienić?

1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 60kg

Następny temat

Dieta na mase(delikatny fat na brzuchu)

sosy