SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta i plan treningowy do analizy (redukcja)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6348

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52
Jestem początkującym jeśli chodzi o regularne i zdrowe odżywianie, jednak ze sportem miałem do czynienia zawsze. piłka nożna, rower, pływanie. Ułożyłem dietę i proszę o ewentualne rady i poprawki
Wiek 28
Waga 75kg
Wzrost 175 cm
Zapotrzebowanie 3077 kcal
Cel: Wygląd sportowca. Docelowo redukcja a później parę kg masy
Ćwiczę: siłownia pn, czw, sb , aeroby na czczo wt, śr, pt, niedziela regeneracja

Aeroby polegają albo na 40 min biegu 130 uderzeń, albo częściej inerwał na rowerku (5 min rozgrzewki, 10 min interwał 30/30, 5 min 'rozjechania'). Po aerobach chciałbym (jeszcze tego nie robię) -



Proszę Was o wszelkie poprawki i wskazówki. Poniżej plan treningowy i dieta:

poniedziałek, czwartek, sobota (siłownia)
wtorek, środa, piątek - aeroby + brzuszki po aerobach











Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52
i treningi jeszcze:










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 27200 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78909
w 1 diecie wywal płatki nesquich
2 dieta jest ok
w 3 diecie masło orzechowe bym sam robił z migdałów/orzechów+słodzika. I polędwicę sopocką zamień na lepsze mięso kanapkowe (np. pieczony schab). trening za minutę ocenię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert