SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1462

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20
Witajcie.

Zaczynam przygodę z siłownią po 2 letniej przerwie. Kiedyś trochę ćwiczyłem, ale niestety nie do końca z głową.

Jestem 21-letnim studentem, mam 182cm wzrostu i 77kg wagi.

Obliczyłem swoje zapotrzebowanie na ok 3300kcal.

Proszę o pomoc w poprawie tej diety, bo wiem, że jest nie do końca poprawna.

Śniadanie: ok 7:30

placuszki owsiane:
100g płatków owsianych
2 jaja
szklanka mleka
2 łyżki miodu
łyżeczka oliwy
+ jabłko w drodze na uczelnie

B/W/T/kcal: 25 / 80 / 22 / 640 kcal

2 śniadanie: ok 10:00

kefir 500g
banan 1szt
słonecznik łuskany 20g

B/W/T/kcal: 23 / 55 / 12 / 400 kcal

3 śniadanie: ok 12:00

makaron 100g
twaróg 100g

B/W/T/kcal: 33 / 73 / 1 / 443 kcal

Posiłek przedtreningowy ok 15:00 (trening ok 16)

Ryż parboiled 125g
pierś z kurczaka 100g
warzywa

B/W/T/kcal: 28 / 96 / 2 / 343 kcal

Posiłek potreningowy ok 18:00

kasza gryczana 100g
pierś 200g
warzywa

B/W/T/kcal: 55 / 70 / 6 / 550 kcal

kolacja: ok 21:00

twaróg 150g
orzechy włoskie 100g - dobry wybór??

B/W/T/kcal: 46 / 17 / 61 / 800 kcal


Ogólnie wychodzi:

B/W/T/kcal: 210 / 391 / 104 / 3176 kcal
W przeliczenia na kg masy ciała
B: 2,7
W: 5
T: 1,35

Zastanawiam się, czy nie jest troszkę za dużo białka, a za mało węgli. Co powinienem zmienić/dołożyć, a z czego zrezygnować.

Dołożyć trochę orzechów do śniadania, a zabrać z kolacji?

Proszę o poważną pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie