SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 2700 kcal na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 341

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

Mężczyzna

Cel

Masa

Waga

63.5

Wzrost

172

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

13 - 15 %

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Szkoła, wstaję 7 zasypiam 22:30

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3x FBW w tygodniu 2x Boks

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Redukcja z 75 do 63

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

Beta alanina, cytrulina, kreatyna, omega 3, k2 d3, zma b6
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 702
Cześć, od października mam zamiar iść na masę. Aktualnie jestem po redukcji i jem na zero (2500 Kcal, waga stoi w miejscu). Dodałem na początek 200 - 300 kcal i utworzyłem taki plan na 2750 kcal.

350 g węglowodanów 70g tłuszczów 170 g Białka (Wiem, że dużo, ale ciężko mi rozłożyć te kalorie żeby mieć 130 - 150g, a te 170 by mi pasowało.

Śniadanie - Jajecznica z 4 jaj na masle z chlebem (Przed szkoła)
II Sniadanie - Kanapki (W szkole)
Lunch - Pancakes (W szkole)
Obiad - Kurczak z ryzem (Po szkole, przed treningiem)
Po treningu - Szejk
Kolacja - Pancakes

W to wszystko nie wliczam warzyw.

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś poświęcil chwile i powiedział co ew. zmienić :)



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6541 Napisanych postów 8121 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232051
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 702
Te 6 poprostu mi pasuje względem dnia, a jeżeli już musiałbym zmniejszyć do 5 to usunąć lunch i dać go do kolacji ?


Zmieniony przez - max12345 w dniu 2019-09-25 16:04:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6541 Napisanych postów 8121 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 232051
max12345
Te 6 poprostu mi pasuje względem dnia, a jeżeli już musiałbym zmniejszyć do 5 to usunąć lunch i dać go do kolacji ?



Zmieniony przez - max12345 w dniu 2019-09-25 16:04:07


Jeśli ci tak pasuje to ok , ale gdy jednak będziesz chciał zmniejszyć ilosc posiłkow to makro z jednego zwyczajnie rozbijasz na pozostał posiłki .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10682 Napisanych postów 118130 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1386753
Rozumiem że tam gdzie masz 26 g jaja to jakiś omlet robisz czy coś ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 702
Jakby Lunch i kolacja to jest to samo danie, a żeby nie robić tego samego dwa razy to zrobię dwie porcje rano poprostu i będę miał na kolację. Więc to 26g jaja to jakby połowa. Daję jedno jajo ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
Dieta wygląda dobrze, ale pamiętaj o urozmaicaniu, najgorzej to jeść codziennie to samo kiedy dookoła tyle świetnych przepisów :)
Chociażby nie musisz jeść 2 razy pod rząd czegoś z płatkami owsianymi, są też inne rodzaje płatków. No i pamiętaj o proporcji omega 3/6. Widze że omega 3 już bierzesz, to ze źródeł omega 6 możesz również dorzucić orzechy lub nasiona




Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-09-25 21:38:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 63 Wiek 30 dni Na forum 135 dni Przeczytanych tematów 702
Dzięki. teraz wiem, że już wszystko jest okej, od października ruszam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11732 Napisanych postów 11549 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 317577
nie zapominaj o warzywach i owocach, bo bidnie w tej kwestii to wygląda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Jest liderem w tym dziale Szacuny 45 Napisanych postów 329 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2866
DJ_DoDo
nie zapominaj o warzywach i owocach, bo bidnie w tej kwestii to wygląda


Kolega napisał, że warzyw nie wlicza :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3761 Napisanych postów 63019 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678709
Mimo wszystko warto wrzucić warzywa w rozpiskę. Nawet z zerową wartością kalorii, ale żebyśmy mogli zobaczyć jakie i mniej więcej ile ich spożywasz.

Poza tym wyrzucony dzień diety wygląda dobrze. Zdecydowanie jednak warto wrzucić również kilka innych dni do sprawdzenia. Urozmaicenie jest podstawą dobrze zbilansowanej diety:

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona

Na pewno warto wrzucić wieprzowinę, ryby, wołowinę, podroby, kasze, ziemniaki, orzechy, masło, olej kokosowy, tłuszcze z mięs.

Wygląda to jakbyś jadł tylko jajka, pierś, nabiał i pieczywo.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplementy firmy Nutrifii

Wheyvita