SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta->opinie, poprawa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 58 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4141
Witam chciałbym przedstawić swoją diete, którą zamierzam stosować od przyszłego tygodnia. Przez ostatnie 2 tyg leczyłem uraz (kłopot z barkiem) więc jadłem, ale nie zbyt się do tego wszystkiego przykładałem. Właściwie diete tą samą stosowałem na początku stycznia->efekty hmm... Więc proszę specjalistów o to, żeby dostrzegli ewentualne błędy.W pracy mam dość dużo zajęć mimo, że jest to praca siedząca, szczególnie rano wiec 2 posiłek jest taki jaki jest. Diete starałem się ułożyć pod względem zdobywania masy mięśniowej, 3300kcal, W-4g/kg B-2g/kg T-1/kg
I
mleko 2% 250ml, płatki owsiane/jęczmienne 100g, morele suszone 50g, białko jaja kurzego 120g, orzech włoskie 30g W 80 B 32 T 27
II -praca
gain bolic 6000 ok 70g, rodzynki 30g, orzechy włoskie 30g, W 70 B 16 T 20
III - praca
ryz biały ok 60g, piers kurczaka 150g, bukiet jarzyn wiosennych 50g, oliwa z oliwek 10g W 50 B 38 T18
IV- praca, przed treningiem
ryz biały ok 60g, piers z kurczaka 150g, bukiet jarzyn wiosennych 50g, rodzynki 30 W 70 B 37 T 3
V- po treningu gain bolic 6000 ok 70g
VI
ryz bialy ok 60g, piers kurczaka 150g, bukiet jarzyn wiosennych 50g W 50 B 38 T 3
VII
twaróg chudy 150g, orzechy włoskie 35g W 5 B 28 T 30

pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
dieta nie jest tragiczna zamień tylko ryż biały na brązowy kasze i makarony
urozmiacaj też pierś
a na 2 posiłek lepiej zrobić kanapki niż dawać gainera

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 491 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
ryż biały przed treningiem zamień sobie na coś z niskim IG np. ryż brązowy/kasza itd. i ogólnie to staraj się spożywać ww o niskim/średnim IG w ciągu dnia.
i zrezygnuj z tych rodzynków i 'jarzyn wiosennych' w około treningowych, chyba że posiłek jest jakieś 2godz.-2,5godz. przed treningiem.
jak jest taka możliwość to odpuść sobie gain bolic po treningu i zjedz pełnowartościowy posiłek, ww+białko. jedzenie jest o wiele lepsze od prochu
no i więcej warzyw do każdego posiłku oprócz około treningowych.

pozdro

Kulturystyka pokazuje jakim jesteś człowiekiem, twardym jak stal czy miękkim jak panienka.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcje do SPRAWDZENIA ...

Następny temat

poprawa kondycji i splalenie fatu-kobieta

NutLove