SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Deload - masa

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 88 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1251
Witam serdecznie wszsytkich.
Nabrałem mniej ochoty na treningi , większa obolałość, przetrenowanie itp - doszedłem do wniosku ze czas na deload i będzie to super pomysł. Jestem aktualnie na masie i moje pytanie brzmi nastepująco, co podczas deloadu z kaloriamii? Zostawić takie jakie były , czy może wnieść jakieś zmiany? Natomiast drugie pytanie to, jak wrócić do ciężaru po takim okresie? Na przyładize np robiłem klate 4 serie po 6 powtórzen 90 kg , to po deloadzie od ilu zacząć?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2333 Napisanych postów 30244 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 268364
Jeśli jesteś na masie i masz duzą nadwyżkę to możesz delikatnie uciąć np z 200 kalorii ale to nie jest tak że musisz. Zwłaszcza jeśli planowamy deload będzie dość krótki czyli np tydzień.
A co do drugiej kwestii. Jeśli robisz deload bo ciężar jest już kłopotliwy(tzn treningi są na tyle ciężkie że nie nadążasz się zregenerować) no to ciężko wracać od razu na ten sam ciężar. Zacznij z lekko zanizonym ciężarem i kontynuuj plan
1

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 10955 Napisanych postów 157667 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1223304
witaj.
ogolnie pytanie jak zamierzasz przeprowadzic deload?
Czy jest to zejscie z ciezarami a kontynuowanie objetosci i intensywnosci treningu, czy zamierasz uciac objetosc zostawiajac sobe np. jedna serie robocza, czy zamierzasz caly tydzien odpoczywac i nic nie robic?
Bo jezeli ucinasz np. objetosc treningowa, bo na tym polega klasyczny delowad, to ja bym kalorii nie ruszal. Po to jest ten okres, by cialo mialo nieco wiekszy dostep do energii i sie lepiej zregenerowalo. No chyba, ze zamierasz zrobic tydzien off od silowni

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 88 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1251
Deload będzie wyglądał tak: Zamiasr 4 serii - 3 serie , powtórzenia te same , ciężar ze 100%- 65%


Zmieniony przez - boreneks w dniu 2022-10-25 14:42:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 10955 Napisanych postów 157667 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1223304
No to jeżeli Ograniczasz objętość jaki intensywność treningu bo schodzisz z obciążeniem jego procentową ilością to osobiście pokusiłbym się o to żeby nie zmieniać Makro i zostać na takiej podaży kalorycznej jak masz obecnie. Będzie to okazja do tego aby mięśnie troszkę Odpoczęły ale nie zmieni się tutaj dostęp do ilości energii czy poszczególnych makroskładników a więc w teorii takie działanie powinno przyśpieszyć regenerację i dać organizmowi nieco wytchnienia typowo od wysiłku. No chyba że masz sporo kalorii i również przejadanie diety cię męczy wtedy można pomyśleć o tym żeby faktycznie z tymi kaloriami zjechać
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brama do sufity - firmy marbo

Nutlove cynammon