SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA NA MASE - POTRZEBNA POMOC

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1253

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 108 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 476
Więc zacznijmy od tego że mam zamiar przybrać na masie i korzystam z tego artykułu https://www.sfd.pl/temat173140/ .
Czyli po kolei:
Waga - 65kg
czyli 65x24x1.2 (ćw 3x tydzień + praca siedząca) daje nam = 1872kcal. 1872 + 500kcal = 2372kcal ~~ 2400kcal.
Teraz tak, jako że jestem laikiem więc zwracam się z pytaniem do bardziej zaawansowanych w tej dziedzienie: jak podzielić jedzenie według mojego wyniku kcal ? (przyp. 2400kcal). Czyli co i ile jeść, abym przybierał na masie zdrowo i z umiarem według wskazówek w artykule?
Chciałbym również zaznaczyć, że obecnie posiadam trochę tłuszczyku na brzuchu/biodrach, minimalnie na piersiach (ważę 65kg na 177cm więc chyba otyły nie jestem). Jednak chcę dalej rosnąć, ogólnie chciałbym "przyodziać" masę szczególnie w ręce,nogi i klatę.
I teraz najważniejsza sprawa: jako że miałem problemy ze zdrowiem, aktualnie nie mogę praktykować siłowni. Jednak za to mogę uprawiać biegi/basen/rower/ćwiczenia domatora (pompki,przysiady,brzuszki,ćwiczenia hantelkami).