Szacuny
0
Napisanych postów
32
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
388
Witam mam 27 lat cwicze od 6 juz nie regularnie jak kiedys ale staram sie przynajmniej 3 razy w tygodniu,chociaz przyznam sie ze mialem ostatnio pare dluzszych przerw ale czas mi nie pozwalal.
Pisze do was zeby ktos mi podpowiedzial i rozpisal cykl na 2 miesiace, bo chcialbym wyprobowac nitrobolon i zastanawiam sie co jest najlepsze do palaczenia z tym suplementem.
W tym momencie mam 600 tab. Nitrobolonu.
5 kg odzywki bialkowej, i tylko 200g kreatyny.(ktorej musze dokopic)
Wiec zwracam sie do was z prosba zeby ktos mi podpowiedzial co jeszcze moglbym dokopic i jak to rozpisac,a jest jeszcze jeden maly szczegol,moge tylko kupic suplementy firmy Trec nutrition.
Co myslicie na temat Tribulon i BCAA.
A co do dietki to staram sie o nia dbac lecz czasem nie wychodzi.
Szacuny
3
Napisanych postów
92
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
578
mam przy okazji tego tematu małe pytanie ćwiczę od roku ale teraz zrobiłem ponad miesięczna przerwę mam puche nitrobolonu 300kaps i kreatayny tez 300kaps to tego Whey protein complex jak to wziasc razem aha waze 60kg
Szacuny
42
Napisanych postów
4741
Na forum
19 lat
Przeczytanych tematów
22952
No więc rdzeniem cyklu będzie kreatyna. Oblicz sobie ile musisz jej dokupić, zakładajac, ze będziesz dawkował 10g dziennie lub 10g w dzień treningowy i 5g w dzień nietreningowy.
Nitrobolon 1 to no-booster powodujący lepszą pompę i lepsze docieranie substancji do mięśni, bierz przed treningiem, a jeśli masz duzo to także w mniejszej dawce i po treningu.
Zadbaj przede wszystkim o diete i jeśli czasami jak mówisz nie mozesz jej utrzymać, zadbaj o uzupełnienie jej odpowiednimi odżywkami np. białkowymi.
Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury
Szacuny
0
Napisanych postów
32
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
388
Jesli mam juz wszystko czy ktos moglby mi to jakos rozpisac na dwa miesiace.