SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cel: wytrzymałość siłowa

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1729

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
Witam, szukałem ale w tym dziale nie ma ani 1 tematu jak cwiczyc pod kątem wytrzymalosci silowej.Na silownie nie mam juz kasy i mysle , ze nad tym co chce osiagnac moge popracowac z wlasnym cialem. Nie zalezy mi na jakims tam budowaniu masy itd Liczy sie dla mnie przede wszystkim sprawnosc.

Cel: zwiekszenie liczby wykonywanych pompek, podciagniec na drazku, brzuszkow , pompek na poreczach , przysiadow itd itp

Aktywnosc fizyczna : 3-5x w tyg [ zalezy od nastroju i wolnego czasu :) ] Intensywnosc treningow powiedzmy srednia, nie jest lekko , ale jakos fest sie nie da zajechac. Niedlugo rano planuje cwiczyc bieganie 3x w tyg.

Czym dysponuje :
-drązek
-poręcze
-i pewnie cos wykombinuje jesli bedzie potrzebne

Licze na jakies wskazowki. Generalnie mam cwiczyc pod katem testow sprawnosciowych do szkoly wojskowej i dla siebie. No i chcialbym cwiczyc cale cialo a nie ograniczac sie do pompek, podciagniec na drazku itd.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
szlag by to,

3-5x w tyg SW cwicze - nie da sie edytowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Piszesz o wytrzymałości ogólnej, a nie o siłowej.
Na wypracowanie wytrzymałości ogólnej jest np. plan dla osób początkujących oparty na założeniach treningu ACT.
Po prostu w ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała starasz się wykonywać jak największą ilość powtórzeń i jak największą ilość obwodów, stopniowo zwiększając ich ilość.
Ćwicząc tak intensywnie SW ogranicz się do wykonywania ćwiczeń 2x/tydz. co w zupełności wystarczy do poprawy wytrzymałości.

Po 6-8 tygodniach odpocznij tydzień od treningów wytrzymałościowych i po tym okresie wykonaj sprawdziany ilości powtórzeń w ćwiczeniach które Cię interesują.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
Ok, czyli skorzystam z podwieszonego planu. Pytanie tylko co do brzucha, czy mogę robić ABS II zamiast cw na brzuch ?

I jak rozumiem w kazdej serii maksymalna ilosc mam wykonac cwiczen, az padne? Nie tak , ze np. 30 pompek i mimo, ze mam jeszcze sile to ide do nastepnego cwiczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
ABS II
Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki)
Przysiady z obciążeniem w rękach (m. ud)
Podciąganie na drążku nachwytem na szerokości barków (m. pleców)
Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej)
Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne)
Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion)
Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion)
czy nie lepiej mi robic pompki na poreczach czy efekt ten sam?
Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m. przedramion)

W kazdym cwiczeniu robie max. Po skonczonym obwodzie 3-5min przerwy i dalej jazda.

Pytanie jeszcze : Chyba brakuje cwiczenia na prostowniki grzbietu?
Moglbym robic UNOSZENIE TUŁOWIA Z OPADU.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Możesz robić ABS, możesz zamienić na pompki na poręczach i możesz dodać coś na prostowniki.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
Ok, dzieki wielkie. Jak cos to bede pisal !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 721
Daje mi w kosc ten trening. Na 3 obwodzie mialem juz problemy z utrzymaniem sie na drążku. Ale to dobrze. Mam nadzieje, ze za 6 tyg beda jakies efekty, a potem znowu jazda, az wszystkie interesujace mnie normy bede wykonywal na max ilosc pktow.

Nastepnym razem planuje wyprobowac kofeine tzn wypic kawe. Niedawno tutaj wyczytalem, ze moze zwiekszyc wytrzymalosc o 60%:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Plan ćwiczeń w domu bez żadnego sprzętu

sosy