SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CYLK KREATYNA ZAMIAST METKI ?? JAKI PRZYROSTY PARE PYTAN !!!!!!>???????

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9795

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 574
no wlasnie metke mi odradzaja, mowia ze po tym sie organimz zablokuje i wogole (chcialem wziasc 50 ruskiej+białoko+sylimarol+clomid+kreatyna+witaminki) to mi odrazdzili i uslyszalem ze skoro jeszcze kreatyny nie bralem to po niej moge miec taki efekty jak po mecie, to spox ale pzreczytalem poznij ze po kreatynie tez cie blokuje organiz i portem na sucho tez ciezko cos wyjechac .....sam juz qr... nie wiem co robic
1. jakie moge miec po pierwszym cyklu kreatynki przyrosty ?? powiedzmy ze po 40 dniach x 5g dziennie (bo na poczatek taka dawka chyba wystarczy
2. czy po tych 40 dniach odrazu brac kolejny cykl kreatynki i zwiekszyc dawki czy moze troche poczekac ???
jakie wy mnielisci efekty po kreatynie ??
POZDRWIAM ........dziele sogami
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 208598
Jesli chodzi o jakiekolwiek pytania o doping, to niestety pomyliles dzialy. Idz do dopingu. Rowniez pytania dotyczace ile ci czego przybedze lub nie sa glupie, gdyz to zalezy od predyspozycji organizmu. Kazdy organizmy reaguje inaczej.

Pozdrawiam.
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 92660
Che che,jak przeczytałęm Twoj profil to moge tyle powiedziec:gowniarzu,jesli nie wiesz co masz robic to przestan rzucac w szkole kamieniami i zacznij do niej chodzic.Jak zaczniesz uzywać mozgu to sie zorientujesz jak głupie jest twoje pytanie.Z takimi wynikami to kreatyna jeszcze dłuuuugo nie jest dla Ciebie...ale szkoda pisać,jesteś kolejnym kasztanem który pocwiczył pare miesiecy(a profil mówi że nawet nie tyle) i chce brac srodki które polecaja mu równie madrzy koledzy...
Jeśli zrozumiesz co napisałem(a stanie sie to po przeczytaniu duuuużej ilości artykułow) to nie będziesz miał mi za zle to co napisałem.
Zadnych informacji na temat tego postu Ci nie udziele bo nie widze sensu.
Poczytaj troche w działach "Odżywianie" "Trening" i za jakis rok zajrzyj do działu "Suplementacja"

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 574
coo o ja pierd****** co do profilu to troche niexzbyt aktualny pare cm doszlo lat mam 16
a gówniazra to se w rodzinie poszukaj. chce tylko wiedziec czy jak pojadecykl na kreatynie to mi duzo dojdzie .... czy moge po 40 dniach na kreatynie + białko liczyc na jakies 4kg ?? chyba wiecie jak wam poszlo a jak nie wiesz miętki to moze sam jestes gowniarz i nie brales
a pozatym cos taki qr** dumny ???
tak sie cieszysz tym ze masz 24 lata i tylko 41 w łapie ?? buhehe to widac ze koks z ciiebie na maxa uf uf wez czlowieku nie rob z siebie nie wiadomo czego pzryszedlem po rady a nie sluchac kogos kto jak na swoj wiek bez cwiczenie powienien miec pzrynajmniej 38 w lapie
sog dla seewego czekam na dalsze rady bylie nie takicg głupoli ja miętki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 208598
Moze ci pojsc 4 kg na kreatynie i bialku.

Pozdrawiam.
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2627 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 33410
4 kg przy dobrej diecie i kreatynie jak na pierwszy cykl całkiem realne.


http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=67623 - zdjęcia z filmu w którym grałem

>>>Z dnia na dzień więcej siły, większe ciężary, wiecej masy mięśniowej<<<
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 574
dzekii seewy sog juz polecial
a co do mietkiego :
to jakos mi zwisa co tam pierdzilisz, a wiesz czemu bo ja za 3 lata bede wiekszy od ciebie na sucho i odzywkach
a o tym goeniarzu to pewnie z swojego doswiadczenia wnioski wyciagasz bo pewnie od roku dopiero cwiczysz i poszlo ci w lapie z 38 na 41 i cieszysz du.. a w wieku 15 lat to kozak byles , ale ja nie jestem i w tym cie pzrewyzszam
POZDRO dla tych ktortzy nie sa takimi zje....ami jak miętki

" Staraj się być najlepszy, rób więcej niż możesz, kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny, szanuj swego ojca oraz matkę. Przestrzegając tych zasad będziesz panem samego siebie. Uczynią Cię silnym, napełnią nadzieją, wskażą Ci drogę ku wielkości ".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 92660
Hahahaha niezłe...Nie jestes gówniarzem?No tak..masz w końcu 16 lat hahahaha.Łykaj metke na zdrowie!I kreatyne-widac po tonie twojej wypowiedzi że jestes już wystarczajaco dorosly żeby obrażac starszych i bardziej doswiadczonych od siebie..Więc 16lat to odpowiedni wiek na cykl metki(ruskiej%-0 )i kreatyny.Gnoju,nie obrazaj mnie bo nie masz pojecia o kulturystyce więc nie powinienes zabierac głosu jesli formułujesz tak głupie posty..che che..
Tak,jestem koksiarzem,che che che..jadłem 8000 tabsów ruskiej mety i kreatyne i poszło mi z 33 do 41 w dwa tygodnie..
Seewy czemu nie reagujesz na te głupoty?!Kolo ma 16 lat a Ty jako Specjalista nie powiesz mu że kretka nie jest dla niego?!No co jest?
Nie pozdrawiam.
Seewy,jak ktoś jeszcze to zobaczy to może ucierpiec twój autorytet,wiec wyjasnij naszemu dumnemu dorosłemu kasztanowi w czym rzecz,a nie pisz ile mu pojdzie bo chyba sam napisales że pytanie jest bezsensowne?Nie widzisz sprzecznosci w swoich wypowiedziach?
No wiesz...
Rzekłem

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 574
moze mi jeszcze powiesz ze keatyn jest niezdrowa ?? moze odzywki tez sa niezdrowe ?? cos jeszcze ??
chce po prostu szybko nabrac masy i tyle kumpel na kreatynie w 7 miechów zrobil 18 kg masy i tez ma 16 lat , teraz juz tyle co mietki w lapie i swietniw wyglada i nie umarł LOL (a wedlug miętkiego pewnie powinien bo keatyna to jest kokx LOL)
dla tego z buzka niemowlaka tez sog (zapomnialem nicka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 21724 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 92660
A dla scisłości,trenuje od 3 lat regularnie,trzymam diete i pakuje sporo kasy w jedzenie i mniej w suplementy.W tym czasie poszło mi z 33 do 33.2 i dopóki nie stałem sie koksiarzem i nie zjadłem 8000 tabsów ruskiej mety z kreatyną to nie poczułem czym jest kulturystyka..W dwa tygodnie doszło do 41,a jak bym jeszcze białko dorzucił,i zaczął w wieku 16 lat poparty wypowiedziami SPECJALISTOW I ZNAWCOW to bym zrobil z 50 w łapie...
A tak zostałem cieniasem i głupoty gadam..
che che...

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 88 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 574
cos sie tak metki uczepil pzreciez napisalem ze metki nie biore tylko kreatyne fajo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zma

Następny temat

Kreatyna - którego producenta lepsza?

nutloveb