SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brzuch

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47763 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
cze, mam male pytanie, chcialbym zwiekszyc miesnie brzucha a uwazam ze tradycyjne brzuszki tylko robia go bardziej plaskim. moje pytanie brzmi:
jak zwiekszyc mase dolnych i srodkowych miesni brzucha. prosze nie mowcie ze zaczac od spalenia tluszczu bo swoiscie go nie mam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 55 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 336
Witam. W zwiazku z pojawiajacymi sie pytaniami o trening miesni brzucha proponuje trening z magazynu "Flex". Jedynym minusem jest to, ze trwa on 3 miesiace. Daje on bardzo dobre efekty (testowalem go wraz z moimi 3 kolegami i na prawde dziala). Cwiczenia nalezy wykonywac powoli oraz zachowac dokladna technike. Nalezy cwiczyc brzuch 3 razy w tygodni (jesli nie musicie nadrobic wystarczy 2 razy). Teraz konkrety:
1 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20
2. Wznosy kolan w gore 4*15-20
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*15-20
2 miesiac
cwiczenia:
1. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
2. Wznosy kolan w gore 4*20 (stopy skrzyzowane)
3. Skretosklony 4*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone
3 miesiac
cwiczenia:
1. Skretosklony 4*20
2. Wznosy prostych nog w gore 4*20 + po 5 wznosow na kazda strone
3. Brzuszki pelne 4*20 + kilka sekund odpoczynku i po 5 sklonow na kazda strone
4. Wznosy kolan w gore 4*20 + po 10 wznosow na strone
Trening jest na prawde ciezki, ale gdy sie juz przyzwyczaisz wszystko bedzie dobrze. Zaleta tego programu treningowego jest to, ze cwiczenia mozna wykonywac w domu (nie musimy miec drabinek lub poreczy aby wykonywac wznosy kolan - cwiczenie analogiczne do wznosow wyglada nastepujaco: kladziemy sie na podlodze i wykonujemy wznosy kolan. Efekty obu cwiczen sa porownywalnie takie same). Jesli ciagle dreczy cie pytanie, jak zgubic brzuch i wyrzezbic miesnie na wysokim poziomie, nie szukaj dluzej i zacznij cwiczyc.
Pozdrawiam

to dla ciebie. POdziekowania dla DJ_OKbboy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47763 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki bardzo, ja robie zwykle brzuszki, brzuszki ze skretem, i podnoszenie nog w pozycji lezacej, widze dosc szybkie postepy, moj brzuch jest juz calkiem plaski ale chcialbym go teraz troszke "przypakowac", jak stoje normalnie bez napiniania to widze juz w lustrze gorny miesien i wybija sie srodek brzucha od bokow wiec chyba nie jest zle jak na poczatek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening progresywny

Następny temat

Trening. Dobry czy zły? Co poprawić?

Fruzelina