Anllela Sagra to 27-letnia gwiazda fitness z Kolumbii. Swoją karierę rozpoczynała jako modelka modowa dorabiając w ten sposób podczas studiów. Na szczęście spotkała na swojej drodze pewną osobę, która zachęciła ją do ćwiczeń siłowych. Zaczęła regularnie trenować i jej kariera zwróciła się w stronę w fitness. Ta zmiana bardzo jej się opłaciła, bo Anllela jest teraz niezwykle popularna w branży. Na Instagramie obserwuje ją 11,4 mln osób, co naprawdę jest niesamowitym wynikiem. Nie ma wątpliwości, że Anllela jest jedną z piękniejszych kobiet w branży fitness. Jej mięśnie brzucha dla wielu są wręcz idealne. Oczywiście nic samo nie przyszło. Bez względu na to, jak ciężko będziesz ćwiczyła, nie zobaczysz efektów, jeśli Twoja dieta będzie kulała. W czym tkwi tajemnica diety Anllely? Oto jej 4 wskazówki:

 

1. Spożywaj regularnie posiłki

Jeśli chcesz mieć widoczne mięśnie brzucha, powinnaś jeść regularnie w ciągu dnia. Anllela je cztery razy dziennie i równomiernie rozkłada posiłki. Uważa, że opuszczanie posiłku możesz spowodować odłożenie się tłuszczu. Regularne posiłki mogą podkręcić metabolizm, co może pomóc w spalaniu tłuszczu, nawet gdy nie jesteś bardzo aktywna fizycznie.

2. Jedz białko w każdym posiłku

Nie jest tajemnicą, że białko jest najważniejszym makroskładnikiem odżywczym, jeśli chodzi o budowanie masy mięśniowej. Ważne jest, aby dostarczyć go w odpowiedniej ilości. Każdy posiłek, który je Anllela zawiera białko w postaci białka jaja, kurczaka lub odżywki białkowej.

 

3. Rób rotację węglowodanami

Niektórzy ludzie wykluczają całkowicie węglowodany z diety, aby zgubić tkankę tłuszczową. Jest to sposób skuteczny, ale na dłuższą metę może okazać się trudny do zrealizowania. Wprowadź aktywność fizyczną i zrób rotację węglowodanami. Anllela ogranicza węglowodanów w dni, kiedy nie trenuje. Z kolei w dni treningowe nie odmawia sobie porcji ryżu, słodkich ziemniaków czy innych węglowodanów złożonych.

 

4. Wprowadź cheat meals, czyli oszukane posiłki

Zdrowe i zbilansowane posiłki są istotnym aspektem przy utracie wagi i tkanki tłuszczowej. Ale jak doskonale wiecie, nawet przy najlepiej skomponowanej diecie, mamy czasem ochotę na coś nie do końca zdrowego i dozwolonego w naszym menu. Anllela Sagra cztery razy w miesiącu pozwala sobie na tak zwane oszukane posiłki, które zazwyczaj składają się z burgera, frytek, sernika czy orzeszków w panierce. To wystarczy jej, by zaspokoić pragnienia i podkręcić metabolizm.

Komentarze (6)
domosos

Nowości to Ona nie powiedziała. jakoś stosuje te 4 wskazówki i nic.

0
anubis84

Bo to nie tak łatwo że się tylko stosuje te zasady, trzeba jeszcze odpowiednio wszystko podobierać by grało wszystko ze sobą.

1
jazz1tall

To próbuj bez punktu 4 i do tego profilaktycznie jakieś napary ziołowe na wzdęcia i usuwanie wody z organizmu (mniszek, pokrzywa, żurawina albo cokolwiek na nerki).
A niby wszyscy robią te cheat meals, u mnie są zdecydowane efekty właśnie bez nich + ziółka na trawienie.

0
anubis84

cheata też mozna dobrze zrobić, można w domu bergery zrobic, i tego jakimś cheatem bym nie nazwał

0
skint73

Czasami odnoszę wrażenie, że te "newsy" są na poziomie miesięcznika "Dobre rady". Ani to odkrywcze, ani nawet jakoś specjalnie inteligentne. Ot tak, żeby tylko coś napisać.

Ale fakt, wygląda bardzo ok

0
anubis84

Akurat taka tematyka tego działu. Chociaż neiraz się człowiek coś dowie.

1