SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brać czy nie ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 982

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Witam mam 16 lat pół roku chodziłem na siłownie zrobiłem sobie przerwe która trwała około 2,5 miesiąca. Pytanie moje brzmi czy po tej przerwie jak wrócę na siłownie mogę myśleć o jakiś odżywkach. Szczerze mówiąc myśle o zestawie kreatyna + bcaa lub gainer + bcaa? Która lepsza :) jestem początkującym co do odżywek wiec prosze o jakies firmy albo cos :P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Nikt za Ciebie nie ułoży dietę, wrzuć do oceny a my jedynie możemy poprawić.

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html 

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 47910
kreatyna nie, gainer to bułka z serem w proszku, potrzebujesz ?
Bcaa, nie sądze przy Twoim poziomie zaawansowania, odpowiednie odzywianie wystarczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 592
Tzn nie brał byś nic na moim miejscu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca