SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

BCAA jakość pod względem składu.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 64
Witam. Nie mogę na forum znaleść konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie dlatego pozowliłem sobie założyć temat.Trenuje muay thai oraz na siłowni robie trening siłowo wytrzymałościowy. Stosuje BCAA powder z Aminostara ponieważ polecił mi go sprzedawca w sklepie ,że bardzo dobre BCAA za niską cenę. Ale o odżywkach aminostara słyszałem różne opinie.Jeśli już mam wydawać dalej kase na BCAA chciałbym ,żeby był to produkt jak najbardziej efektywny. Dlatego moje pytanie brzmi które BCAA z poniższych jest najlepsze pod względem podanego składu od producenta. Nie znam się na dietetyce oraz większości opisanych tam składników, nie chce żeby w sklepie z odżywkami wciskano mi kit dlatego chciałbym uzyskać odpowiedź od osób które się na tym znają:

BCAA Powder Aminostar -

L-leucyna: 1875mg
L-izoleucyna: 468mg
L-walina: 468mg

BCAA Xtra Activ Lab

L-leucyna: 2,5g
L-walina: 1,25g
L-izoleucyna: 1,25g
L-glutamina: 3,5g

BCAA Xplode Olimp

Aminokwasy rozgałęzione BCAA: 6g
w tym: L-leucyna: 3 g
L-walina: 1,5 g
L-izoleucyna: 1,5 g
L-glutamina: 1 g


Bardzo proszę o rzetelną odpowiedź. Z góry bardzo dziękuje!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254666
activlab i olimp godne polecenia

activ tanszy

Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2011-05-03 15:17:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący