SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Agnes4869 REKOMPOZYCJA zdjecia str.34

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 44074

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926
Witam szanownych forumowiczow :D

Nie mam w zasadzie problemow - motywacje mam - do silowych , mniejsza do aerobow, ale tez dam rade. Wlasnie skonczylam trening pumy grzbiet totalny z tym ze dorzucilam do niego aerobow i wywalilam szrugsy :P

zrobilam go na takie powiedzmy 85%, dieta podobnie - 80%. tylko 4 tygodnie, bo mi plecy byly potrzebne do sukienki, haha :)

wlasnie wrocilam z sylwestra, po szybkiej regeneracji nad morzem (wypilam raptem 5 drinkow i jadlam porzadnie, wiec duma mnie rozpiera) no i znow chcialabym conieco podpicowac u mnie :D

czuje,ze powinnam teraz cwiczyc nogi dwa razy w tyg. i o takim treningu na teraz myslalam, robilam E7 Pumy przed grzbietem (pare mies. nim 'jechalam', oczywiscie go troche zmodyfikowalam, bo byl za ciezki dla mnie) - wlasnie nogi dwa razy i dobrze to na mnie dzialalo. Lubie masową ilosc powtorzen na gorne partie ciala, duza ilosc powtorzen na nogi na malym obciazeniu. nie wiem czy to uzasadnione, ale tak mi sie wydaje skutecznie i logicznie ;P

ogolnie ani sie nie chce odchudzac, jesli juz to masa na gorze nie pogardze, to co juz mam bardzo mi odpowiada (to po co tu jestem,nie? haha) no i chcialabym prosic o porade - trening moze jakis umieszcze, moze Obli cos pomoze. Jestem typowa gruszka, wkurza mnie w zasadzie juz tylko moj niewielki cellulit na posladkach - co z nim poczac? moze diete polepszyc (ciagle mam LC)? czy trening kiepski ?czy kwestia czasu (cwicze z rok niecaly)? sugerujcie, podpowiadajcie. Tylko nie mowcie "jest ok, nic nie rob" bo zawsze jest co robic :D

moim marzeniem jest sie samemu podciagnac nachwytem (poki co ujmuje sobie pare kg na maszynie) no i robic ladne szerokie meskie pompki na poreczach (poki co umiem tylko trzy zrobic)

Płeć : kobieta
Wiek : 20
Waga : 59 kg
Wzrost : 169 cm
Obwód klatki : 83 (spadek cm:( w biuscie )
Obwód bicka: 30 (mialam 27)
Obwód talii : 65
Obwód uda : 52 (bylo 55)
biodra 95 (wow! mialam 100 rok temu, tu mile zaskoczenie dzis :D)
Obwód łydki : 38
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 17? 18%? na oko:P na rekach zyly i skora jak papier na przedramieniu, wiec niewysoki

Aktywność w ciągu dnia : studia dzienne, piechota do autobusu, sprzatanie mieszkania , nic wiecej :P

Uprawiany sport lub inne formy aktywności :najchetniej 4 razy silowy dzielony + aero ze 2 razy w tyg. minimum


Odżywianie : slodycze - porzucilam nalog 9 miesiecy temu, okazjonalnie b. cos zjadam, pare landrynkow dziennie i tyle, jedna czekoladke czy cos, nie pale,nie pije (niczego:P)), nie sole, nie jem zadnych smieci. jedzenie tylko zdrowe, zawsze - i na wyjezdzie i podczas imprezy:D jesli chodzi o bledy wytknac sobie moge tylko,ze czasem pije za duzo kawy, mleka no i chyba tylko to,ze zapominam jesc tluszcze. nienawidze oliwy, jem orzechy. to chyba moj najwiekszy problem. no i czasem zjadam za duzo twarogow, ale to dlatego ze kocham serki wiejskie.

Cel : rekompozycja, ile sie jeszcze da :) podtrzymanie formy, moze szybsze bieganie?

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : az za dobry, energia mnie rozpiera, w nietreningowe rozsadzam mieszkanie ;D

Preferowane formy aktywności fizycznej :wszystko byle by byl efekt

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : zadnych, tylko dobra micha, przez cala swoja kariere zjadlam 7 batonow bialkowych i kilo bialka whaya, nic ponadto.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : no way :P placebo mi niepotrzebne

Stosowane wcześniej diety : LC na kolo 2000kcal

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926


tu moj tyl - plecy ok, ale tylek chce up up do gory :D

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926


cellulitu nie widac, takie mam swiatlo. ale on jest tylko sie schowal, bo sie was boi, ze mi go pomozecie zalatwic :D

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926


tu przodem, wszystkie wyzej foty bez napinki, pogladowo. w profilu sa jeszcze foty, tez warto oblookac.

i dzialamy! a ja juz mysle nad treningiem:)

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 10002 Napisanych postów 29507 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 604304
Witam
nic nie pozostaje tylko wpadac i śledzic

motywacja jest i to jest najważniejsze, nie ma takiej opcji zeby nie było dobrze.Mi sie wydaję że juz jest dobrze, ale w sumie to zawsze może byc lepiej

Powdzenia Aga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 520 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4013
będziemy śledzić z uwagą twoje treningi;) Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926
DZIEŃ 1 Nogi - czterogłowe

1. przysiad pełny 5 x 12-15
2. prostowanie na maszynie 3x 15
3. przysiady wykroczne ze sztangielkami 3x 12
4. przysiad bułgarski 3x 12-15

-----------------------------------------------------------------

DZIEŃ 2 Grzbiet
1. Podciąganie nachwytem na drążku 5x max
2. Wiosłowanie sztangą w opadzie 3 serie 8-10p.
3.Pompki meskie na poreczach szeroko 3x max
4. . Skłony na ławce rzymskiej z obciążeniem na lędźwia 3x12
-------------
DZIEN 3 WOLNE
--------------
DZIEŃ 4 Nogi dwugłowe , przywodziciele, odwodziciele + brzuch

1. RDL , 5 x 12-15
2. suwnica (można RDL + SUWNICA??)
3a) przywodziciele na maszynie 3x12
3b) odwodziciele na maszynie 3x12
4. Cwiczenie na piłce na posladki 3x 20

Brzuch
1. unoszenie nog w zwisie na drążku 3x20
2. unoszenie nog w lezeniu 3x20
3. nożyce 3x20
4. cos na miesnie skośne ;)
-------------
DZIEN 5 Klatka i barki
1. Wyciskanie na skosie 5 x 10-12
2. wyciskanie sztangielek na ławce 30stopni 3x12
3. Rozpiętki na lawce - 30stopni 3x12
4. podciąganie sztangi na barki 3x12

-----------
DZIEŃ 6 wolne
bieganie przynajmniej 8km/h przez 40min.

---------------

DZIEŃ 7 Bic, tric + brzuch


1.Uginanie sztangi stojąc 3 serie x12
2.Uginanie sztangielek 3x12
3.Pompki na poreczach na triceps 3x max
4.Francuz ze sztangielkami 3x12

+ Brzuch W/W


SZANOWNĄ OBLI UPRASZA SIĘ O SPRAWDZENIE:)

Zmieniony przez - agnes4869 w dniu 2010-01-03 16:28:31

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1198
witam wśród nowych "Dziennikowców" :)
oczywiście powodzenia życzę ;) zastanawiam sie tylko czy nie za dużo tych ćwiczeń, czy nie za dużo sobie planujesz? bo z jednej striony napisałaś: "Aktywność w ciągu dnia : studia dzienne, piechota do autobusu, sprzatanie mieszkania , nic wiecej :P " , a z drugiej planujesz 6 dni w tygodniu dawać czadu ;) pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 649 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5223
O, kolejna kobieta u nas zawitała ;)


Na zdjęciach widać, że sylwetka okej, będe śledził Twoje postępy, i zapraszam do siebie. xD

Fajne mięśnie grzbietu, w profilu ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 288
Kurczaki, żeby moja żona tak wyglądała i miała taką motywację to bym ją na rękach nosił na siłkę. Ona twierdzi, że jeden mięśniak w domu wystarczy. Super oby takich jak Ty było więcej. POWODZENIA i bedę śledził.

throwing the iron

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 576 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2926
pociesze Cie mungisan: ma racje zonka ;D ja dogaduje mojemu mezowi ze ma cwiczyc, ze ma opone (on jest bardziej leniwy w kwestiach diety, nie umie sobie odmowic) ale w glebi duszy nie chcialabym zeby mial cialo podobnej gestosci co moje. milo jest dotknac czegos miekkiego:) odkad mam miesnie, bardziej lubie przytulac sie do 'normalnych' ludzi ;) to tyle na pocieszenie. Kochaj ja taka jaka jest, nie kazdy musi byc pakerem! malo kobiet to lubi, znajdz jej inny sport. Choc z drugiej strony wiem co masz na mysli....
miesnie grzbietu lubie katowac i one optycznie pomagaja mi zmienic moja sylwetke gruszki :D wiec im nie popuszcze szybko:)
a jak mi bedzie za duzo w tym treningu, szczegolnie podczas nadchodzacej sesji, wywale dzien bicepsowo tricepsowy. cwicze tak i jest ok, nie za duzo, ale czasem mi sie to rozklada na np. 8 dni, bo mi przerwa sie dluzsza gdzies zrobi, cos wypadnie. idealem nie jestem ;D:P

http://www.sfd.pl/AGNES4869/_DZIENNIK_REKOMPOZYCJA_-t557488.html

http://www.sfd.pl/redukcja_w_ok.2_miesiace_z_66kg_na_60kg_/170cm_wzrostu-t654765.html

ZAZNACZAM: z gory dziekuje za oferty matrymonialne na maila;/ nie jestem na forum w tym celu!

sukces = wiara w siebie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na masędo oceny i ewentualnej poprawki

Następny temat

trening na siłę do oceny i poprawy

nutloveb