SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

110 Kg w wieku 14 lat. czy to dobry wynik?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18608

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 114 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8350
Zmieniony przez - Koocięb w dniu 2009-06-08 21:37:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 222 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1342


Oto widzę ojca swego.
Oto widzę matkę swoją, siostry swoje i braci.
Oto widzę długi szereg tych, co byli przed nami.
Oto ich zew, bym zajął wśród nich miejsce przed Delphi, gdzie bohaterowie żyją wiecznie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13561
Obejrzałem jakieś 2 filmiki, gdzie jakiś grubas z twarzą jak księżyc w pełni "wyciska" 100 kg, jestem pod wrażeniem techniki
Nie wiem dobrze trafiłem to twoje filmiki? nick chrubcio coś tam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 411 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6136
chyba nic z tego ... ;d nie obejrzymy sobie rekordu:d ale to nic;p proboj dalej

No Pain No Gain!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 109 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1758
Dałem dupy i zdaje sobie z tego sprawe.- w szkole się nauczyłem że jak już coś Ci nie wyjdzie to przynajmniej nie prubój się tłumaczyć. Teraz też się nie będe tłumaczył. Ten filmik którego ktoś znalazł(który dodałem przez pomyłke) i wkleił tutaj to jest właśnie ten filmik jak wycisnąłęm 110kg tylko że pan włączył kamere jak ja schodziłęm z ławki.

Zrozumie jak mnie wyśmiejecie, albo jak powiecie że sobie jaja robiłem, chociarz tak nie jest.

Nie będe nic obiecywał bo juz raz się przejechałem na tym.

W środe jak wszystko pójdzie dobrze to dodam film.