SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczeni na ławce

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2789

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 370
Hej , tak jak w temacie chce trenować na ławce ale nie bardzo jest świadomy jak ..
możecie mi powiedzieć jak/ jakie ćwiczenia wykonywać na mięśnie brzucha , klatki piersiowej , nóg , ramion , ogólnie całych rak.. ?
ławka ma przyrząd do Ćwiczenia nóg i rak , modlitewnik i można regulować nachylenie oparcia .
Jestem kompletnym amatorem i nigdy wcześniej nie ćwiczyłem.. czy ktoś mógł by wypisać wszystko ? Chce dobrze wyrzeźbić brzuch i wszystkie inne mięśnie

Oraz czy ktoś może ułożyć mi plan ćwiczeń?
Dziękuję z góry.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3754 Wiek 6 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49667
a do tej ławki masz sztangę, hantle, obciazenie? samą ławką mało zdziałasz ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26947
j/w zakladam ze skoro masz taka lawke to masz jakies obciazenie tez ale to przydatne byloby gdybys napisal jakie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 370
znaczy mam 50 kg ale jak cos moge dokupic ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26947
hantle tez czy tylko sztange?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący