SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ĆWICZENIA NA DOLNĄ CZĘŚĆ PLECÓW DO EKSPERTÓW(DOBRYCH)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15079

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakie proponujecie i znacie ćwiczenia na dolną część pleców ale z uzwzględnieniem mojej wady(skolioza i hiper lordoza).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20426 Wiek 31 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84516
www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp?
Na prostowniki martwy ciag, unoszenie tulowia na lawce rzymskiej i sklony "dzien dobry"

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91830
rzymskie krzeselko i odwrotne spiecia, tkz kolyska ale bez chwytania sie za nogi rekoma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91830
saib przy skoliozie i lordozie roz***ie sobie kregoslup przy cwiczeniach ktore podales ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20426 Wiek 31 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84516
Wlasnie z tego wszystkiego (kumpel wpadl po film, zapomnialem dopisac, ze najodpowiedniejsze bedzie unoszenie tulowia... Sam martwego nie robie przy zdrowych plecach, a co dopiero przy jego stanie... Sorry!

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 208598
no raczej tylko unoszenie

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17763
Jesli masz hiperlordoze to nie polecam zbytniego wzmacniania prostownikow. To bardzo zly pomysl. Musisz wzmocnic miesnie brzucha (glownie dolne partie) i wzmocnic posladki. Natomiast prostowniki i biodrowo-ledzwiowe powinienes rozciagnac.
Inna sprawa to skolioza. Tu mocniejsze prostowniki bylyby wskazane. Ale wszsytko zalezy od tego jakie sa to wady, jak daleko posuniete i przede wszystkim co mowia lekarze i rehabilitanci.
Zalecam szczegolna ostroznosc przy treningu silowym a nawet ewentualne wstrzymanie sie z treningiem do czasu diagnozy lekarskiej (jesli takowej nie bylo- i nie mam tu na mysli jakiegos jednego dziadka co dwa razy spojrzal na rentgen i powiedzial: "dobra, skolioza...nastepny!!").
Pozdrawiam i zycze zdrowia.

Nie ma ludzi nieomylnych...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Co myślicie o zastosowaniu wznosów tułowia w leżeniu przodem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
KURDE MAŁO TYCH ĆWICZEŃ JEST NA DÓŁ PLECÓW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86318
Jak dla ciebie (a raczej twoich przypadlosci) to malo. Przychylam sie do rady Galla, nie mozesz (puki co) zbytnio wzmacniac miesni prostownikow. Nie mozesz zaniedbywac tej partii ale raczej skup sie na dobrym strechingu i 3 seriach wznosow przy treningu plecow. Dodatkowo PRIORYTETOWO musisz potraktowac brzuch, ktory jest stabilizatorem. Jak dla ciebie wznosy nog wiszac na drazku, sklony z lina wyciagu i spiecia brzucha lezac.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49842 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A czy jakoś da się po rozbudowaniu dołu pleców zakryć te szpecące wygięcie i wypchnięty brzuch przez hiperlordozę bo między skoliącą a hiperlordozą tworzy się wygięcie okropnie szpecące.A jeszcze jedno MAWASHI kiedyś pisałeś że miałeś takie kłopoty i olałeś wszystko i normalnie postanowiłęś wzmocnić i rozbudować masę i pisałeś że robiłeś martwe ciągi,przysiady i na stojąci ćwiczenia itp. i to skorygowało wadę amięśnie się wzmocniły i rozwineły.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Po Kontuzji

Następny temat

Do ocenki

Fitmeal