SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[Sila] Liczy sie tylko sila!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15606

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Priwiet



Wiek: 19 lat
Staż: 2 lata
Wzrost: 180
Waga: 86 z rana
I tyle w sumie wystarczy

Mam za soba 2 lata treningu kulturystycznego, ktory uznalem za bezsensowny i nudny. Nie chce przekroczyc wagi 90kg, zamierzam zrzucac stopniowo %bf i dodawac suchego miecha, ale nie duzo. Sila bedzie tym, na czym sie skupie. Podstawowe cwiczenia i tak umocnia sylwetke.

Aktualne wyniki:
WL 120kg
MC 165kg
Siad 150kg

Siady i MC cwicze regulanie niestety dopiero od 2 miesiecy dlatego takie slabe wyniki.
Wyniki oczywiscie bez sprzetu, jedynie z pasem.

Trening
Na czas obecny klasyczne FBW 3x w tygodniu, z czasem moze zdecyduje sie na jakas typowo trojbojowa rozpiske. Poki ten trening daje efekty nie bede go zmienial.

Siad/Martwy 5s
WL 3, 4s
Dipsy 2s
Wyciskanie na barki (sztanga) 3s
Podciaganie sie na drazku/wioslo 4s
Uginanie sztangielek mlotkowe 2s

%%%
Alko rzadko, ale nie gardze innymi zabawkami I nie zamierzam tego specjalnie ograniczac, raz czy dwa w tygodniu mozna.
Papierosy nalogowo. (tylko Camele )

Dieta:
Znudzilo mi sie trzymanie diety. Z rana jest jajecznica, a pozniej roznie Dbam tylko, aby wystarczajaco duzo dostaczyc kcal i bialka.


Suple:
Jem wlasnie druga puszke cm3 Treca, oczywiscie witaminy, glukozamina (stawy daja o sobie znac), sporo bialka (ostatnio worek 750g Biogenixa zjadlem w 8 dni).


Zdjec nie bede raczej wrzucal, za to postaram sie w miare regularnie dodawac jakies filmy.

Najblizszy cel - 500kg w 3boju
Jedziemy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 11365 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 86747
Imo więcej da rozdzielenie MC, siadów + ćwiczenia dynamiczne. Chyba, że w tym planie powyżej "/" znaczy raz to raz to...

Alko rzadko, ale nie gardze innymi zabawkami I nie zamierzam tego specjalnie ograniczac, raz czy dwa w tygodniu mozna.

Zapomnij i fajki też rzuć.

W 2 miesiące przysiad 150 kg? Pokaż filmik, bo 90% podobnych rekordów to przysiady spłycane o połowę (a'la POPEK).

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2009-04-23 10:48:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
MC z siadami przeplatam co trening.
I wyraznie napisalem, siady i mc regularnie cwicze dopiero od 2 miesiecy. Wczesniej tez robilem, ale nieregularnie i prawde mowiac nie przykladalem sie do tych cwiczen.
Filmy oczywiscie beda.

Zmieniony przez - Majklu w dniu 2009-04-23 11:00:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzis dzien nietreningowy

Dieta [?]

1. Lody Grycan

2. Jajecznica i razowiec

3. Wafle ryzowe + bialko + Red Bull

4. Lody Grycan + bialko

5. Wafle ryzowe + bialko

6. Tuna + oliwa z oliwek

I przed snem lykne jeszcze porcyjke bialeczka


Jutro zakonczenie liceum
Po zakonczeniu trening, zgodnie z zapowiedziami postaram sie cos nagrac.

Po poludniu jade na gruba impreze z okazji zakonczenia liceum na dzialce kolezanki. Dobrze, ze weekend wypada nietreningowy, bo nie wiem kiedy wroce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nikt nie odwiedza? :/

Wiec na rozruszanie dziennika:



Zakonczenie roku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 375 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5267
Dieta cud.
Trening po zakończeniu roku?!? To żart, czy naprawdę idziesz poćwiczyć. Daruj sobie jeśli wieczorem będzie grubo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1996 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15274
Dzisiaj również skończyłem szkołę średnią. Darowałem sobie imprezę. Może wieczorem na jakieś małe piwko się przejdę. Oczywiście tobie też polecam nie balować na maxa. Ale symbolicznie można ;] Rocznik 89/90 rządzi ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dieta za***ista, ale pewnie w związku z zakończeniem szkoły poluzowałeś

Film też dobry, u nas takie nudy jak kończą szkołę, za rok będzie trzeba taki roz******* zrobić


Czas matur, więc pewnie nie poćwiczysz za dużo %%%%

Bd śledził, zapraszam do mnie.

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzis nietreningowy

Dieta - wzorowa (jak na mnie )
1. Jajecznica + razowiec
2. Musli (owsiane, kukurydziane, orzechy, suszone owoce) + bialko
3. Ryz + warzywa + wolowina
4. Razowiec + tuna + oliwa
5. Bialko + oliwa
Przed snem lykne jeszcze jedna porcje bialka

Zaraz wpadaja do mnie znajomi, ale nic nie pije i nic nie pale (oprocz papierosow )

Jutro trening.

I pytanie. Co sadzicie o tym, by do planu wprowadzic dociagania od kolan? Ta faza MC to moj slaby punkt.
Treningi beda wtedy wygladaly tak:
Trening A. MC
Trening B. Siady
Trening C. MC od kolan

I tak w kolko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 396 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2094
jak patrze na te plecy to nie chciałbym cie spotkać w nocy w ciasnej ulicy konkret, naprawde
POzdR.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Trening:

1. MC 8x60kg, 8x90kg, 4x110kg, 8x135kg, 5x135kg
2. WL 10x50kg, 8x70kg, 8x90kg, 6x105kg
3. Dipsy x8(+15kg)(filmik; ucielo mi ostatnie powtorzenie), x6(+15kg)



4. Wyciskanie na barki w staniu 10x20kg, 10x40kg, 8x60kg, 6x60kg
5. Podciaganie sie na drazku podchwytem x10, x8, x6, x5
6. Uginanie ze sztangielkami mlotkowe 10x20kg, 8x20kg


Dieta:
1. Jajecznica + razowiec



2.Ryz, warzywa, wolowina
3. Ryz, warzywa, tuna
4. Musli, bialko
5. Oliwa z oliwek, serek wiejski
6. Serek wiejski


Zmieniony przez - majklu w dniu 2009-04-28 16:24:49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dziennik/masa/sztuka walki=progress

Następny temat

Plan treningowy - Pomoc

Dzem