SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] W drodze do formy-Gracja@n

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 57756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 511 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5404
Witam forumowiczów, jestem Gracja@n. Zarejestrowałem się tutaj z bardzo ważnych powodów, którymi są redukcja oraz to, że mogę otrzymać od Was zarówno wsparcie jak i podpowiedzi. No więc tak: ćwiczę od kilku lat z dużymi dość przerwami, które to życie samo narzuca. W chwili startowej waga moja oscylowała w granicach 70kg i byłem dość wąski w pasie lecz wymiaru niestety nie pamiętam. W chwili obecnej ważę 105kg na czczo A pas wynosi AŻ 103-104cm......jest to dla mnie dość przygnębiające. W moim dotychczasowym stażu przewineły się splity, FBW, crossfit, push pull legs...waga jak i pas były w ruchu i do czego doszedłem i wywnioskowałem to jest to, że podczas FBW, splita rosnę trochę owszem, ale razem z brzuchem A klatka za nic w świecie nie chce ruszyć. Podczas crossfit waga i pas idą w dół, lecz wszystko zaczyna mi spadać A z przodu wyglądam jak deska.....obecnie ćwiczę co drugi dzień i są to treningi metaboliczne, lecz dalej szukam swojej idealnej sylwetki. Chodzi mi o to, że chciałbym zachować to co udało mi się zdobyć jednocześnie gubiąc brzuch, który jest moją piętą Achillesa. Za nic w świecie nie mogę wyglądać tak jak bym chciał. Zejdę z wagi to patyk, przybiorę to wyglądam jak w ciąży. Staram się dość dobrze odżywiać, regularne posiłki, w miarę urozmaicone, przestałem jeść słodycze, dużo słodzić. Czy jest jakaś szansa, abym w przyszłym roku idąc z żoną po plaży nie wstydził się swojej sylwetki? Do postu załączam zdjęcia jak to u mnie to wszystko wygląda.




















Zmieniony przez - Gracja@n w dniu 2015-11-05 21:35:52

Zmieniony przez - Gracja@n w dniu 2015-11-05 21:37:33

Zmieniony przez - Gracja@n w dniu 2015-11-05 21:37:50