Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: zdjecia cwiczen na silownie

Strona 10 z 1192

  • Ocena sylwetki (zdjecia).POMOCY! Pomozcie mlodej mamie zgubic galaretowaty tluszcz

    do dzis miewam bole np przy przysiadach . od tamtej pory sie poddalam, pare miesiecy po przez ok 3 tyg chodzilam na silownie ktora mi nic a nic nie pomogla. probowalam zaczynac rozne diety ale mam slaba wole a poza tym przez dziecko chodze non stop

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 296 | Data: 2014-06-03 14:34:05 | Liczba SOGów: 0
  • [Poszukiwane] Zdjecia, wyciskanie na barki sztanga

    2008/20080619145402 witam, cwicze malowanie, i jako ze wskazane jest na razie zebym malowal glownie patrzac na zdjecia lub z reala , a nie z glowy, to poszukuje konkretnych zdjec. szukam mniej wiecej czegos takiego jak ta zalaczona

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1881 | Data: 2008-06-19 14:54:02 | Liczba SOGów: 0
  • KUPIE SPRZET NA SILOWNIE ( PODLASIE ) POWAZNE PROPOZYCJE

    starannie wykonany, i zadbany kazdy element, musi to byc konstrukcja wytrzymala. kontakt ze mna : gg 16188324 zdjecia na email nestroz123@wp.pl pozdrawiam !!

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 266 | Data: 2011-06-30 11:48:12 | Liczba SOGów: 0
  • sprezyna do cwiczen

    witam, nabyłem oto taką sprężyne, chciałbym wiedzieć jakie mięśnie sobie wyrabiam ćwicząc nią napewno biceps , ale czy też mięśnie brzucha i klatki piersiowej z góry dz za odp oto link do zdjecia http://postimage.org/image/cx1882agl/

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 457 | Data: 2012-06-23 18:31:29 | Liczba SOGów: 0
  • Silownia - ustalenie cwiczen i diety

    witam wszystkich ! poniewaz mamy nowy rok , postanowilem odstawic wszystkie uzywki i zapisac sie na silownie [multi fitness krakow ; ]. zalezy mi glownie na rzezbie ciala [klatka , brzuch i posladki. wiem ze potrzebuje tez

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1377 | Data: 2009-01-03 13:33:37 | Liczba SOGów: 0
  • Powrot na silownie, potrzebna pomoc...

    klatki piersiowej... moj wzrost: 178cm wiek: 20 lat bmi 22,09 talia 80cm szyja 41cm biodra 84cm dolaczam zdjecia licze na wasza pomoc, chce zmienic swoje cialo i nie poddac sie kolejny raz...

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 173 | Data: 2013-11-16 14:51:34 | Liczba SOGów: 0
  • prosba o zdjecia

    chcialbym abyscie wklejali jesli macie zdjecia kulturystow w koszulkach lub ubraniach..i takze interesuja mnie fotki brzozki naszego polskiego mistrza poniewaz jestem jego fanem: z gory dzieki

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 2961 | Data: 2003-09-12 16:27:31 | Liczba SOGów: 0
  • gify cwiczen

    czesc jestem tu nowy i dlatego nie bardzo orientuje sie w sposobie wykonywania cwiczen np francusie wyciskanie albo modlitewnik jesli ktos ma gify tych cwiczen to bede bardzo wdzeczny z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3530 | Data: 2002-04-26 17:54:35 | Liczba SOGów: 0
  • Proba masy na carb cycling - w pogoni za sucha masa po redukcji - zdjecia

    stwierdzilem ze najpierw zredukuje, zeby pozniej zaczac sucha mase i znow nie zalac sie tak jak wtedy. pierwsze trzy zdjecia pokazuja jak wygladalem po tamtej nieudolnej masie nie pamietam dokladnych wymiarow ale w ramieniu mialem jakies 42~ cm.

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 1716 | Data: 2013-02-05 21:57:34 | Liczba SOGów: 0
  • potrzebne zdjecia antka

    napisalem w dziale dopingu ale zostalem przeniesiony tutaj. wiec sorki jak beda 2 takie same tematy. potrzebuje zdjecia oryginalu antka z tej samej firmy co jest produkowany iran jezeli ktos ma to bardzo prosze o wstawienie bo mam dostep ale

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2885 | Data: 2007-11-10 13:59:21 | Liczba SOGów: 0
  • zdjecia :)

    mace jakies fakjne zdjecia z walk muay thai albo z kickboxu jak macie to wrzucie tutaj narazie pa

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 2881 | Data: 2002-10-22 13:56:10 | Liczba SOGów: 1
  • Prosze o program cwiczen i diete

    umiesanione jednak w porownaniu do gornej czesci ciala przerosniete tylek , uda moze to byc przyczyna dlugiego cwiczenia miesni nog wyskok itp w trakcie brania odzywki proteinowej mimo wszystko chcialbym sie wyrzezbic jestem w stanie cwiczyc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1256 | Data: 2008-01-03 14:48:03 | Liczba SOGów: 0
  • Moje zdjecia

    w treningach i sporym spadku tylko musze zrobic jakies mozliwe:/, zaczynam cwiczyc chyba wiec bede wrzucal bierzace zdjecia pozdro

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2704 | Data: 2006-04-02 02:04:03 | Liczba SOGów: 1
  • chce silownie otworzyc

    chcialbym otworzyc silownie jakie zaplecze finansowe mi jest potrzebne i jaki proponujecie kupic sprzet ile ciezarow itp

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 3856 | Data: 2005-09-28 13:08:09 | Liczba SOGów: 0
  • 17 lat, zwiekszanie masy, info + zdjecia

    21 kg 3 x plecy na maszynie po 8 powtorzen ~50kg 3 x motyle na maszynie po 8 powtorzen ~37kg zdjecia płeć : mężczyzna wiek : 17 waga : 68 wzrost : 176 cel treningowy : masa staż treningowy na

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 2643 | Data: 2010-09-29 03:13:45 | Liczba SOGów: 1
  • Boks i siłownia

    20.00 a silownia jest otwarta od pon pt. prosze pomozcie jak mam to pogodzic widzialem w internecie jakis program cwiczen na silownie dla bokserow ale nie byl to program masowy a wlasnei na takim mi zalezy. prosze o pomoc o jakies rady jak

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1035 | Data: 2009-01-07 02:23:04 | Liczba SOGów: 0
  • plan cwiczen hst

    przygotowalem plan cwiczen hst , ktory podzielilem na dwa zestawy cwiczen czyli nie cwicze tych samych cwiczen tolko zmieniam co dwa treningi.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2390 | Data: 2004-11-13 11:40:22 | Liczba SOGów: 1
  • Gdy zaczne chodzic na silownie biorac odzywki...(urosne?)

    3 tak ja w teamcie gdy zaczne chodzic na silownie biorac odzywki to moge nie urosanc mam 16 lat.prosze o pomoc pozdrawiam 3

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 3744 | Data: 2009-10-03 09:43:12 | Liczba SOGów: 0
  • program na silownie

    zaczynam od jutra chodzic na siłownie i bieżnie. pytanie jakie sekwencje cwiczen wykonac i po ile powtórzeń.jesli chodzi o bieżnie na jakim trybie by spalic tkanke tłuszczowa jakie tempo nadac i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 925 | Data: 2011-01-12 23:22:35 | Liczba SOGów: 0
  • Jaki plan cwiczen na silownie.

    witam. a wiec mam 14 lat troche juz cwicze.w wakacje zamierzam cwiczyc dosyc regularnie 3 wiec chcialbym miec jakis plan, ktorego sam nie ustale i prosze o pomoc 1 ...

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 896 | Data: 2011-06-14 16:47:09 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}