Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: jakie zrobic badania krwi

Strona 1 z 2340

  • badania krwi

    witam ponownie 14 chciał bym sobie zrobić badania krwi tzw podstawowe,testosteron,czy wszytko jest ok ze wszystkimi hormonami,jak się te badania nazywają dokładnie,jaka cena poszczególnych i gdzie najlepiej je robić u kogoś prywatnego czy jak

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2717| Data: 2011-03-14 19:50:54| Liczba SOGów: 1
  • jakie zrobic badania profilaktycznie

    chcialbym zrobic badanie, jakie mozna zrobic badania profilaktycznie ulozylem taki zestaw, czy czegos jeszcz brakuje aspat alat bilirubina morfologia ob, rozmaz testosteron cukier lipidogram

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2222| Data: 2010-12-20 15:30:27| Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi i moczu - na co je zrobić ?

    przydługawy wstęp 1 zwracam się do was z pytaniem dotyczącym badania krwi i moczu. jest to związane z obawami jakie zaczynam powili mieć odnośnie swojego stanu zdrowia. otóż na początku wakacji, kiedy to ćwiczyłem sobie ostro na siłowni

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6930| Data: 2005-08-29 08:23:04| Liczba SOGów: 1
  • Badania poziomu hormonow i wplyw ZMA , TT , ALC na nie

    wplyw wywieraja wyzej wymienione substancje na poziom hormonow, czy to co pisza producenci jest prawda! napiszcie mi jakie badania najlepiej zrobic oczywiscie testosteron , a reszta nie wiem ,zastanwiam sie nad: lh lutotropina , estrogen

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 4065| Data: 2003-06-25 23:46:08| Liczba SOGów: 0
  • Trądzik - Badania krwi

    pojawił się trądzik. byłem ostatnio u dermatologa zalecił mi leczenie aknenorminem. jednak muszę zrobić dodatkowe badania krwi wątroby, cholesterolu . co zrobić żeby te badania wypadły pozytywnie głównie pewnie chodzi tu o badanie wątroby. do

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3170| Data: 2009-05-26 17:02:10| Liczba SOGów: 0
  • Gdzie na badania - Warszawa

    podobne, jednak muszę zrobić ich sporo, a w pruszkowie ceny dochodzą do 40zł za jeden np. bodaj lh . no i pytanie jakie jeszcze badania krwi wykonać, bo na pewno zrobię: prolaktyna, estradiol, testosteron, morfologia, lh, progesteron,

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1039| Data: 2014-08-08 09:29:14| Liczba SOGów: 0
  • cykl a badania krwi

    + mocz badanie ogolne moze w tych badaniach wyjsc ze ejstem na dopingu jak tak to ile po zakonczeniu cyklu moge zrobic takie badania pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1121| Data: 2010-04-22 13:33:43| Liczba SOGów: 1
  • badania krwi i moczu

    ból czesto promieniowal na brzuch. lekarka wyslal mnie na standardowe badania krwi i moczu, no i pytam sie czy moze jakies dodatkowe badania warto zrobic oprocz podstawowych czy podstawowe wystarcza

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1464| Data: 2009-04-19 13:59:54| Liczba SOGów: 1
  • badania krwi- proby wątrobowe PO sniadaniu

    oddalem, zaplacilem i sobie dopiero przypomnialem ze zjadlem jajecznice na szynce z bialym chleben 7 przed badaniem jakies poł h haha normalny idiota ! najlepsze jest to ze dostalem wyniki i tak birubina w normie, alat w normie i aspat lekko

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5282| Data: 2008-02-27 21:15:57| Liczba SOGów: 2
  • wyniki badania krwi - potrzbna rada

    poniżej przedstawiam wynikia badania krwi 24letniej kobiety. lekarz pierwszego kontaktu polecił zażywanie żelaza.. kilka miesięcy temu sytuacja była

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6692| Data: 2008-03-15 11:56:02| Liczba SOGów: 0
  • Na jakie badania krwi powinien zwrocic uwage Kulturysta ?

    uwazam ze pytanie bardzo wazne dla osob ktore prowadza aktywny tryb zycia m.in. cwiczac regularnie na silowni. chcialbym sie dowiedziec na jakie dokladnie wyniki krwi powinienem zwrocic uwage gdy pojde je wykonac. z gory dziekuje za pomoc !!

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2497| Data: 2008-12-19 14:59:20| Liczba SOGów: 0
  • badania krwi

    holla, nie orientujecie sie moze czy przeprowadzane badania krwi na etapie staran naboru do oddzialow prewncji maja tez na celu wykrycie srodkow anabolicznych pytam sie w

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1506| Data: 2006-01-26 20:08:30| Liczba SOGów: 0
  • HGH badania krwi

    robilem dzisiaj badania krwi o 10:50 bez sniadania. wynik hgh 1,73. pojechalem do domu i przybilem 3ui hormonu. po 25 minutach od wkucia w

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 2197| Data: 2012-08-31 20:07:59| Liczba SOGów: 1
  • Knockout, HMB a badania krwi i moczu

    witam!!! mam taki problem, przede mna badania krwi i moczu do sluzby kandydackie, a wczesniej bralem knockout i hmb. boje sie troche czy wszytsko bedzie ok z

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1987| Data: 2006-12-12 19:44:25| Liczba SOGów: 0
  • Badania krwi

    niedawno mialem robione kolejne badania krwi i mam podwyzszone dwa odczyny hkt 53.3 % norma 35.0 50.0 hgb 17.6 g/dl norma 11.0 17.0 czy to cos powaznego no i ige juz mi zdecydowanie opadlo, ale nadal dwukrotnie przekracza norme.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2462| Data: 2004-11-16 18:02:33| Liczba SOGów: 0
  • badania krwi a koks

    za 2 tygodnie ide na badania krwi itp. wiecie moze czy podczas takich badan moze wyjsc na jaw ze biore koks, dokładniej omke w czasie badan bede po 4 strzale. z góry dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1172| Data: 2005-07-15 16:28:30| Liczba SOGów: 0
  • jakie koszta badania?

    wiecie może gdzie zrobić badania np metki trenu itp na zawartość substancji aktywnej i jakie są koszta z góry dzięki za odp.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1407| Data: 2006-12-10 18:22:43| Liczba SOGów: 2
  • Gdzie mogę zrobić badania na obecność NARKOTYKÓW !!??

    że to prawda gdy wchodzę do domu od razu wyzywa mnie od ćpunów itp. chciał bym zapytać gdzie mogę iść i zrobić badania na obecność narkotyków żeby dała mi święty spokój. najlepiej żeby było do gdzieś na podlasiu. i wiecie może czy to jest za darmo

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2709| Data: 2012-06-06 22:52:39| Liczba SOGów: 0
  • Badania

    jadę do polski i mam zamiar zrobić kilka badań krwi bliżej mi już do 40ki niż 30ki więc o zdrowie trzeba dbać ; jakie badania krwi polecacie zrobić mam zamiar badanie testosteronu są różne rodzaje co jeszcze warto zrobić i jakie będą

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2557| Data: 2015-07-07 11:53:12| Liczba SOGów: 1
  • Badania testosteronu jakie wykonać.

    wpadł mi w oczy temat niskiego poziomu testosteronu. myślę że to strzał w 10 tke jeżeli nie to chociaż będę miał badania . podejrzewam że to to ponieważ: jestem na diecie ok. 1900 2000kcal, waga cały czas stoi a nawet +1kg; pas było 88cm jest

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2386| Data: 2013-03-30 14:47:01| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}