SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak wyszczuplic uda cwiczenia

  • cos nie tak z postepami..:(

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    sorry ale nie moge juz tego edytowac z nieznanym mi powodow. Akapity robilem jak pisalem ale potem przegladarka sama wszystko zlala w calosc.. No dobra moze krocej: ANKIETA Zdjęcie sylwetki (mile widziane): nie mam i na razie nie ma sie czym chwialic..:/ Wiek : 29 Waga : 91kg Wzrost : 182cm Staż treningowy: 2,5 miesiaca Obwód pasa: okolo 100cm Obw

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 2013-11-07 16:17:13 Liczba szacunów: 0
  • ona85 / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    y aktywności: kila lat temu aerobiki, od 2012 roku plan obli z piłką, a później siłowe (FBW oraz Góra/Dół), później crossfit w połączeniu z siłowymi, później sam CF, ale wiem jak CF wpływa na sylwetkę (prostowniki i kaptury same nie urosły, uda chyba też), więc postawiłam teraz na ćwiczenia siłowe, a CF z grupą początkującą tylko jako urozmaicenie,

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 15481 Data: 2014-05-27 13:58:25 Liczba szacunów: 0
  • PIĘKNE UDA - jak to zrobić ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wytrzymałościowym (polecam biewganie do 30 minut tempem 80 % HR max). Ćwiczenia polecam ustalic tak by pozostawic 1 dzien wolnego. W dni w ktorych trenujemy zarowno aerobowo jak i silwo polecam stosowac aeroby po zakonczeniu cwiczen siłowych. Tyle tytułem ćwiczeń. Na nic jednak sie one zdadza jesli nie bedziemy kontrolowac tego co i w jakich ilosc

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-08-31 17:19:54 Liczba szacunów: 0
  • zouzelina // rekompozycja idealna

    Post
    Trening dla początkujących

    arańcz 6h w szkole, biore ze sobą jabco 1/2 puchy tuńczyka, jajco i pomidor na kolacje. Policze wszystko wieczorem Ale przyszłam też z pytaniem i prośbą - potrzebuje spalić jak najszybciej reszte boczków, ujędrnić tyłek i bardziej wyszczuplić uda W p90x są ćwiczenia na te parie ciała ale większość to przysiady mniej lub bardziej intensywne - a j

    Odpowiedzi: 691 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-29 07:54:36 Liczba szacunów: 0
  • CWICZENIA Z NATALIA GACKA DLA KOBIET

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Witam Pani Natalio, Mam problem, jeśli chodzi o moje uda. Ćwiczenia na siłowni sprawiają, że bardzo szybko nabierają masy i się pompują, a chciałabym żeby były smuklejsze.Masywne uda mam od zawsze. Jak powinien wyglądać trening nóg, żeby je trochę wyszczuplić jeśli się da?

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-03 22:07:31 Liczba szacunów: 0
  • Trening pośladków DJ Wallis

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y te ćwiczenia, o których pisze size XL powoduja wyszczuplenie i mięśni ud i pośladków??? Cały czas mam wrażenie - z innych lektur, że ten kto chce wyszczuplić uda powienien jak ognia unikac przysiadów i wypadów. Czy te cwiczenia sa wskazane na "wyszczuplenie " ud??? Mam je dość szerokie (patrząc od przodu) i chodzi ma raczej o ich &quo

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-06 09:39:09 Liczba szacunów: 0
  • wstydliwie prosze o ocene :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiczenia (nie mowie o aerobach typu bieganie czy orbitrek bo to juz w planie mam) ktore pozwalaja ladnie wyszczuplic uda i talie? Ja zazwyczaj po aerobach wymach**e nogami na podłodze (tak jak to w tym madrych gazetach pokazuja ) i nie wiem czy to nie za mało. Na talie to cwiczen wogole nie znam. Moze mi cos polecicie? Z gory dziekuje i SOGuje

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 2003-07-04 09:45:53 Liczba szacunów: 0
  • jadlospis zmienilam, kilka pytan

    Post
    Ladies SFD

    łydki 36 W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch? dolna czesc plecow W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona? nogi? Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) rower, basen, silownia, cwiczenia w domu Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka Co lubisz jeść na obiad : piers z kurczaka, ryby Co jako przekąskę : owoce- np grape

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1471 Data: 2011-05-18 11:18:07 Liczba szacunów: 0
  • Obliques/Blog/ ksztaltowanie sylwetki - pierwsze podsumowanie strona 34

    Post
    Trening dla początkujących

    Hej. postaram sie rozpisac moj plan najprosciej jak sie da, pomagajac sobie informacjami z sieci. Mam 170 cm wzrostu i moja obecna waga to 58.4kg. Najwiecej fatu zbiera mi sie w okolicach bioder i brzucha i do tego mam jeszcze duze uda, ktore chcialabym wyszczuplic. Unikam jedzenia smazonych rzeczy i tlustych, staram sie unikac cukru. nie stronie o

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-29 05:23:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Libry-Walka rozpoczęta

    Post
    Ladies SFD

    wnie:) Może się przedstawię. Jestem mamą 2 dzieci 14l i 3l po pierwszej ciąży została mi spora nadwaga ,którą udało mi się zbić różnymi niezdrowymi sposobami ale jednak.Przez jakiś czas waga się właściwie utrzymywała ,wahania +/- 2kg ,zaszłam w drugą ciążę i zaczełam znów tyć.Po ciązy część (18kg ) udało mi się zrzucić ale jeszcze sporo zostało.Juz

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 9397 Data: 2012-12-31 22:14:57 Liczba szacunów: 0
  • Po kontruzji bierzemy się za siebie :3

    Post
    Ladies SFD

    dzę. Na początek Cardio, bieżnia, rowerek lub orbitrek - 15 minut, póżniej ćwiczenia na nogi (4x15) - urządzenie, dzięki któremu z ciężarem uginam nogi (przepraszam, nie wiem jak to profesjonalnie się nazywa), później ćwiczenia wewnętrznej części ud, ćwiczenia z obciążeniami rąk oraz brzuszki. Na siłowni powiedziano mi, że przez 1 miesiąc mam robić

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2014-09-09 11:20:11 Liczba szacunów: 0
  • Alkolor: plan - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    bioder : 110cm Obwód uda : prawe: 71cm, lewe: 64,5cm Obwód łydki : prawej: 49cm, lewej: 40cm Właśnie nogi są moim drugim celem po redukcji. Chciałabym bardzo poprzez trening jak najbardziej zbliżyć je do siebie w obwodzie, czyli jedną nogę pogrubić, a drugą wyszczuplić, na ile się da. Nogi mam takie od urodzenia i po wizytach u kilku lekarzy dowi

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3562 Data: 2010-11-28 13:32:16 Liczba szacunów: 0
  • Podstawy układania diety - start str 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mi sie iz wszystkie cwiczenia ktore dotychczas wykonywalam jedynie rozbudowaly mi uda- tkanka tluszczowa po wew stronie dalej jest robilam juz nawet obwod- przysiady ze sztanga/suwnice/przysiady na Smith'ie/wypady i obciazeniem ok 4kg cardio-stepper/orbitrek/bieznia juz nie wiem sama co moge wiecej zrobic a uda jak byly tak sa moja wieczna zmorą

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-31 22:42:27 Liczba szacunów: 0
  • JAK ODCHUDZIC NOGI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Slimka22, łączę się z Tobą w bólu, bo mam ten sam problem. Diety, redukcje mi nic nie pomogą bo góra szczupła, a nogi grube. Najgorsze sa chyba uda, bo np. brzuch jakoś spalisz, a jak masz masywne uda to nie bardzo. Wszyskie ćwiczenia Ci właśie wszystko powiększą. Dla mnie pocieszenie jest takie, że chodzę na taekwondo, i tam faktycznie potrafię ko

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 13557 Data: 2009-02-20 23:07:25 Liczba szacunów: 0
  • TRENING +30 LAT-ków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    h wypowiedzi i pomyslałem, że dorzucę coś od siebie. Mając bowiem 31 lat mam do tego pełne prawo :). Otóż ja też param się uczęszczaniem na siłownię od kilkunastu miesięcy. I jakkolwiek wyciskałem ciężary w wieku młodzieńczym to nauka, a później tzw.robienie kariery spowodowało, że nie mogłem (a po części nie chciało mi się) kontynuować treningów.

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 14278 Data: 2003-05-19 10:18:07 Liczba szacunów: 0
  • moje relacje; dieta; do oceny;

    Post
    Ladies SFD

    ianie..) Wprowadziłam duuużo więcej warzyw. Najważniejsze jest dla mnie wyszczuplić nogi. chociaż.. nie wiem czy uda mi się to. mamy w rodzinie specyficzne tyłki i nie wiem jak mi wyjdzie odchudzanie nóg, ale poprzez ćwiczenia przynajmiej z celulitem się powalczy. (mam nadzieję) nie mam centymetra krawieckiego, jutro kupię, zmierzę się podam. na

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1876 Data: 2010-11-12 20:01:41 Liczba szacunów: 0
  • Jaka dieta jaki trening

    Post
    Ladies SFD

    m czasie nic nie jem. Ogolnie wyglada to tak: Sniadanie serek wiejski + platki owsiane/zarodki przenne lub otreby/ dzem niskoslodzony kawa z mlekiem Obiad zazwyczaj brak lub jakis owoc np jablko/pomarancz, czasem koktajl z 3 skladnikow (szpinak, marchew banan lub inne polaczenia) Kolacja Czasem taka jak sniadanie czasem omlet ze szpinakiem czasem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 2017-04-24 16:56:22 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie?

    Post
    Ladies SFD

    z małymi ciężarkami ćwiczę w domu - robię wolniejsze ćwiczenia z 1,5 kg i szybkie ruchy z 0,5 kg w łapkach. ale co z nogami, naprawdę boję się, że schudną podczas aerobów, a jak sami mówicie mięśnie u kobiet zbyt szybko nie rosną, więc raczej ubytku ciałka w tych miejscach - zwłaszcza łydki - nie uzupełnię mięsniami... zdaję sobie sprawę, że to za

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1871 Data: 2012-03-14 10:23:26 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia w domu, a efekty... hantelki...

    Post
    Ladies SFD

    Jeżeli chodzi o ramiona, to chciałabym je wyszczuplić, żeby było widać ładną delikatną rzeźbę... i właśnie nie wiem czy jest sens dalej ćwiczyć hantelkami 1.5KG aby osiągnąć jakikolwiek inny efekt niż mam? a ogólne ćwiczenia, to nie wiem np. czy samymi brzuszkami, nożycami można wyrobić sobie ładny "zarys" brzucha? czy inne ćwiczenia na np. uda...

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2013-04-03 20:24:08 Liczba szacunów: 0
  • jak saplic tłuszcz (miesnie) z ud i łydek ( dodałam link)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na tym zdj akurat jestem w krotkich spodenkach , ale normalnie to mi głupio mam wieksze uda i łydki niz nie jeden chłopak ! jakas masakra ;/ nie powiem chłopcy czasem mowia ze mam ładne nogi (ze jest za co złapac) ; x dziewczyny raczej nie teksty typu (masz udo jak kulturystka )i takie tam wiec w lato napewno bedzie mi głupio chodzi w krotkich s

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2843 Data: 2010-04-05 20:13:10 Liczba szacunów: 0